|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kommer även om det är dåligt väder dock inte i bmw men i alla fall med en Tysk bil:)) | |
|
Fått förhinder tyvärr. /Lazze Länk |
|
| Jag kommer.Länk | |
| Eventuellt... I mån av tid. | |
|
Hmm... Verkar va extremt ruttet väder idag :-/ Å sen behövs ja på jobbet dessutom, så jag måste tyvärr avvika. Hoppas på en annan träff till våren... Ha der så bra! Mvh Tobias |
|
| Finns inga dåliga väder bara dåliga ursäkter:))Nå jag kommer i alla fall trots det något sämre väderleksförhållanden | |
|
JAG KOMMER! - H U M A N R A G E - |
|
|
Jag e på! Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Kommer! Mvh Kim |
|
|
Hur va det på träffen? Va händer? Plåtades det ngt? Mvh Tobias |
|
|
Tobias 320i-94: Träffen var enligt mig lyckad Tog en räkmacka och snackade bilar med andra beemer intresserade:)) Jag plåtade STEPHANS M5 Ps.ska du till Linköping i helgen |
|
|
Igen annan som hade laddat kameran? Skulle vara kul med lite bilder. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Starre: Jepp ska till LKPG! :) Är det fri bar för din del eller? =) Ja ska kröka till ordentligt :) Mvh Tobias |
|
|
Andersson_CSI: Jag kan försöka mejla över bilderna som för övrigt blev snygga speciellt nu när löven har ändrat färg. |
|
|
Starre: Det skulle vara jätteschysst! Använd dock inte adressen i min profil för hotmail klarar som bekant inte av så stora filer utan ta denna istället: FRAND044@edu.stockholm.se så borde det funka utan problem. Tack på förhand! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.