|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
(Tänkte bara göra en tydligare tråd som WAN startade.) Nu när säsongen börjar lida mot sitt slut så borde väl många vilja komma till Brostugan (parkeringen vid kafét) den 17/10 kl. 13 innan det är dags att ställa av pärlan. Väl mött! Länk till tidigare tråd: Länk M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk | |
|
Ja ska se om ja kan ändra mitt schema! Vore kanon kul om man kunde va med! :) Stephan: Hur går det med B10an? Har du kommit längre sen sist? Mvh Tobias |
|
|
Hade jag bara varit född 6 månader tidigare så hade jag kommit men eftersom jag saknar körkort så får vi se hur det blir:( Kanske dyker upp tillsammans med någon annan. Får se hur det blir. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Nu när man är BMW-ägare igen så får man väl masa sig dit :) | |
|
M3Tobbe: Den är i samma "bruksskick" som sist. B10Tobbe: Det gör du rätt i. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| Några från Z-flocken kommer säkert :) | |
| Man kanske får parkera en bit ifrån..... | |
|
Kommer att vara i Stockholm den helgen så eventuellt tittar jag förbi, tyvärr utan bil. MVH / Jacob |
|
|
Starre: Jag kan hämta upp dig på vägen om du vill. Du har ju ingen navi så du kanske inte hittar ända fram ;) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
Krickan4 |
Surt kommer inte till stockholm fören 30/10 jaja det går vel fler tåg!! |
|
STEPHAN Du kanske behöver en drive för M5/Alpinan? |
|
| Om 323:an är tillbaka från doktorn kanske jag tittar förbi. Kommer ha träffens mattaste lack isf :P | |
|
Dyker upp /Lazze Länk |
|
|
Synd att man precis blivit bmw/alpina-lös=(. Får hänga på i Tobbes m3a. Om man kommer ifrån jobbet dvs.. Mvh David |
|
|
Om du inte kommer ifrån jobbet David så stryper ja dig =) Måste ju ha någon som filmar!!! Sen förväntar jag mig att jag inte är den enda som tar med sig DV-kamera! Vore skoj om vi kunde få lite fin filmning! Mvh Tobias |
|
|
Så, då har ja strypt David :) Jag kom iallafall loss på Söndag! Ska upp tidigt imorrn å lämna in M3an hos Perra i Huddinge... Så det e dags å sova nu. Väl mött på Söndag! Mvh Tobbe Mvh Tobias |
|
|
Ser inte ut att bli något vidare väder,men vi får väl se.Länk |
|
|
nä detta Länk ser inte så jättekul ut, hinner säkert ändra sig, /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hur blir det nu? Kommer det folk imorrn? Mvh Tobias |
|
|
Enligt SMHI så ska det bli +9 och molnigt. Så jag kommer dit iallafall. Om det sen börjar regna så får man åka hem tidigare... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Jag kommer antingen med polaren och hans BMW eller utan ploare/BMW och då med BMW Stereo monterad i annat bilmärke dock fortfarande Tyskt. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.