|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ufo777: M-aerodynamikspeglar (beställningskod 784) var ett tillval, men endast till M5 3,8 och M5 touring, från september 1992. Jögge38: Japp, M-system II är bara till bilar med 3,8 liters motor, de satt aldrig på 3,6 bilarna. Den bilen ser fin ut, men har också en del mil, Karlstad-bilen är i mina ögon ett klart attraktivare objekt, även om det är en prisskillnad. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Jögge38: HD91 tog orden ur munnen på mig! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Hej! Jo, før att klyva lite hår eller provocera så måste jag tillægga att M-system II fælgar fans faktisk till 3,6:n också, men dock bara i USA, dær man efter 91 fortsatt hade 3,6l motorn men uppgraderade utseendet till 3,8 look. Så om bilen ær en 3,6:a importerad från USA så kan man ha dessa(æven speglarna vad jag førstår) Verkar som att -92:n fått leva ett hårt liv, nær man har varit tvungen att byta hela drivlinan med dom milen.... Min har gått 18600 mil, och originalkopplingen blev bytt i somras(preventivt åtgærd) resten ær fortsatt orørt... Skulle definitivt vælja Karlstad-bilen av de hær två... MVH: Sakke |
|
|
DrSakke: helt riktigt, men är det inte endast årsmodell 1993 (9/92-3/93) som rullar på M-system II? 3,8:ans kulörer, och ev. chassi, sitter också på de bilarna, samt speglarna, i varje fall på 93:an. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
| Skulle vilja säga att även min är tämligen original. Visst, "fin" är den inte, men hyfsat original e den allt. | |
|
HD91: Jo stæmmer nog det som du sæger. Minns inte om EDC chassit ingick i "uppgraderingen" Sakke (bilen helt original;Alpineweiss II, grafitsvarta kjolar- Enda felet ær att førra ægaren som importerade bilen har monterat sidoblinkersen fel...) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.