|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja e det nån som har nån bra länk till nån som har snygg styling till z4? Anders M-POWER! | |
|
Snyggast är att köpa BMW:s egna aerodynamikpaket, hardtop, och #108 fälgar. Vips så ser din bil ut som min :) Vita blinkers runt om rekommenderas också. Allt annat är onödigt /overkill vad det gäller styling. |
|
| Glömde givetvis ett par riktiga rör till utblåset ;) | |
|
Kan inte göra annat än att hålla med Hobbe! Efter att ha sett Hobbes Z4 live på den regnfyllda träffen tidigare i höstas vid brostugan så kan jag intyga att den bilen har allt som behövs i stylingväg. Hobbe, bilen är den snyggaste Z4an jag sett :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Eftersom Anders dessutom har en snygg färg så kan den ju bli hur läcker som helst.. /Caspar Länk |
|
|
Vad kostar aeropaketet? Vita blinkers vill jag nog inte ha. De orangea e en del av designen tycker jag.. Kolla in mina nya fälgar som finns i galleriet på de nya bilderna. BBrrreyton!! Mums tycker jag!!! M-POWER! |
|
|
Jag säger också mums! Grymt snygg färg och mycket passande fälgar. Alpina då?: Länk Länk Länk Vingen kanske inte passar 100... men frontspoilern :))) /Wille __ Bilen: Länk |
|
|
Instämmer, montera Aeropak så är du i hamn :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Alpina tycker jag har lite för mkt kladdstyling tyvärr. Rätt ok men inte värt att betala sina surt förvärvade pengar på. M-POWER! |
|
|
Tycker oxå du ska montera Aerodynamikpaketet :-))) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Är det någon som har en bild på aeropak till Z4 utan vingen? Vinge på en nedcabbad roadster är ju inte så kul, dessutom ser den ganska överdriven ut. /Wille __ Bilen: Länk |
|
|
Andersson_CSI, Du är nu uppsatt på min julkortslista :) Tackar ! |
|
|
Andersson_CSI: Det är inte värt fjäsket att få julkort från Hobbe... Det är en bild på Hobbe i billig tomtedräkt och Z4'an med renhorn!! Klart att vingen skall med, som jag tror Beppo sa sist "Den gör ju så det blir någon mening med den konstig baken.." Hobbe: Du vet att jag skulle köpa en Z4 om jag hade råd.. men 800K+ är för mycket för en leksak (och det lär hamna där innan jag är nöjd), då känns de ca 500K som min bil i färdigt skick kommer att ha kostat som billigt... och jag kör fortfarande ifrån Dig!! :-) Plus att alla damer gillar bilen, även 60+ arna... /Caspar Länk |
|
|
Caspar, Det är skönt att du kör vidare med din Z:a. Hur skulle det annars gå med alla blåhåriga damer du träffar ? :) |
|
|
Precis!!! Man måste tänka på sin fan-club!! /Caspar Länk |
|
| Exakt: vingen gör ju att den där bullen på bakluckan ser mer naturlig ut. Utan vingen ser det bara konstigt ut. Hobbes Z4 tycker till och med jag är snygg...... | |
| ...och så är Beppo med på julkortslistan också ;) | |
|
Har varit mycket snack om din Z4 hobbe, men jag hittar inte bilen i galleriet. var kan man få se bilder på underverket? Hade varit roligt. MVh |
|
|
Ekan: Här har du några bilder: Länk Länk Länk Den är så snygg! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hobbe: Måste säga att du har den snyggaste Z4 jag någonsin skådat. Helt klart den snyggaste utrustningen! =) No turboshit, just real power! |
|
|
Tackar och bugar ! Min julkortslista blir bara längre :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.