|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet mer om dessa? X5 -03 Länk Z4 -03 Länk Han säljer även en Mini Cooper billigt. Orimligt billiga priser på bilarna, men ingen sätter in tre falska annonser på Blocket för 240 kr bara för att det är skoj. | |
|
Jag håller med dig! Det är för bra priser även om de hade varit betydligt mer krockade. Kanske stulna? //Marin |
|
|
Marin: Stulna och krockade ja varför inte:)) Båda bilarna har enligt mig rätt utrustning till ett bra pris, känns ändå som något är fel någon där ute som får samma känsla? |
|
|
Bilarna kanske inte har alla papper så de kan registreras. Då blir det banåka enbart..:- M3/// Mullret |
|
|
Banåka med en x5 diesel så är man garanterad ensam i sin klass :) |
|
|
Helt otroligt!!!! Även om bilarna hade varit MER krockade så borde inte priset vara så lågt! Men det känns skumt även här, något e lurt! Jag ringer han imorgon och ska fråga om jag kan kika på bilarna, Jag köper båda om allt stämmer med papprena!! Mvh Dragolito |
|
| Någon som vet nått mer om detta ? | |
|
X5an är visst redan borta... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Länk Det är nog något väldigt skummt med dom bilarna han anonserar!!! Jag har provat o ringa honom hela eftermiddagen utan resultat!! Skummt...... MVH BJÖRN |
|
|
Är säkert någon som fyller 30 eller ska gifta sig eller nåt sånt... Råkade ut för det när jag gifte mig, fick samla ihop till lösenordet på svensexan för att kunna radera annonserna... Kunde inte använda mobilen på 1 vecka... /Christofer |
|
| Luktar svennsexa.. | |
|
Jaha, här är även X5:an på mobile.de: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Men varför?? MVH BJÖRN |
|
|
Har också ringt utan resultat! jag tror att bilarna är definitivt stulna! Mvh Dragolito |
|
|
Z4 -03 på mobile.de så vill dom ju ha 22000 euro för den. |
|
|
Svensexa känns rätt i detta läget... Killens mobil är nog glödhet... M3/// Mullret |
|
|
Alt. så har han Comviq-abonnemang där man får tillbaka 25öre/per minut för alla ink. samtal. Har hänt förr. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Fick just svar på ett mail från honom... Jag frågade om bilen var i körbart skick osv... Fick svar : Japp den går att köra som den är idag. |
|
|
Hmmm, fram till Gluecifers senaste inlägg trodde jag att det var fråga om en svensexa el.liknande...men nu undrar man ju... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Ringde precis han och fick svar! Först frågade jag om det vart nåt skämt?! Han verkade vara riktigt allvarlig o svarade nej!! han säger bilarna är defekta och måste svenskreggas!! han hade bråttom till ett möte så samtalet fick avbrytas illa kvickt!! Båda bilarna är sålda. Mvh Dragolito |
|
|
Men för Z4an begärde han mindre än hälften av vad priset var på Mobile.de...? / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.