|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
tack för era svar allihopa.. Jo jaggan tilltalar inte mig värst mkt för tillfället.. Är 21 och Jaggan är inte speciellt ungdomligt om man får skriva så :) Jo du kalle: Audi 1.8T har varit aktuell för mig innan, men efter lite efterforskningar så har jag kommit på att den absolut inte är ngt för mig.. Passaten och Octavian är solklara alla daga före A4an.. Men men..9-3 AERO e ju väldigt stiliga bilar annars.. Men om man nu ska satsa på en BMW, vad ska man gå loss på då? Man kan ju hitta 7serien för under 100papp men ofta många mil och att de är väldigt törstiga och dyra i drift..rätta mig om jag har fel.. |
|
|
Varför inte Audi S4 98-01 med 265 turbo hk orginal eller en A6 2,7T, börjar på 120KSEK....v6a på 2,7L, turbo och 4wd är nog ingen dum kombination om man vill ha rejält tryck! Kommentar!?.:) /Simon |
|
| Hittat en e36 M3 för 85k:- som ska kollas upp först..verkar vara ngt lurt men man vet inte.. | |
|
Hmm, trimma, varför inte köpa något som går bra utan trim? Vad sägs om en MB E420 -96-97, borde gå att få loss för runt 100k...prestanda som en 540 och stjärnan på huven... |
|
| jag hade köpt mej en golf vr6:a..kan få tag ppå riktigt scyssta för under 100 papp o så slänger du turbo på den så går den som satan....har en som ja ska turbokonventera i vinter* | |
|
Här har du... Länk Köper inte du den, då åker jag och köper den på tisdag, hehe ------ Länk Länk |
|
|
Har verkligen 90-tals Jaguar kvalitetsproblem?? Med tanke på den enorma motorn (4 liter rak 6:a). Den måste ju i princip hålla hur länge som helst!? |
|
|
Varför inte en Saab 9000 CSE 1998. 2.3 Turbo. 225Hk runt 340Nm orginal. Sen kan du trimma en del, kolla här: Länk Eller 400Hk+ Länk |
|
|
saab 9000 känns för gammalt.. Grodan, Opeln är het, men väldans dyr.. 170,000:- är 70 mer än ja tänkt mig :) |
|
|
du kan lätt få ta min gamla 735 för 100 papp...;) Länk |
|
|
Audi S4 då, straffar M3 med uppskruvad turbo sannolikt. /Simon |
|
|
Givetvis ska du skaffa dig en skön E39:a, och hoppa över chippade turbos va? :-) |
|
|
Här är ett lite uddaval som du kan modda och trimma ordentligt! Länk |
|
|
Sitter nu o funderar.. Ska ta mig en tur o kolla efter BMW igen.. Cabrioelt troligtvis.. Kommit fram till att BMW behöver ju inte trimmas eller moddas, dom e ju stekheta från början.. :) Bara massa elände om jag ska trimma bilar m.m, saker som pajjar och kostar skjortan att fixa, BMW har ja ju haft längre tid och vet ungefär hur den ser ut under som i motor.. Men men..nån som har eller haft cab och vet vad de ska tänkas på vid en titt på sådanna? Fukt i elmotorn till sufflen? rutorna? sen är de väl samma saker som de andra e36/e46 orna.. Dock består mitt dilemma då de gäller Manuell eller Automat.. Automat skulle egentligen va så mkt skönare när de kommer till Cabbe kan ja tänka mig..aja, få se vad man hittar på.. gillar ju hänga i forumet :) |
|
| Tycker att BMW verkar hålla kvalitet när de är nya.Närmar de sig 20.000 mil ryker de, tickande ventiler, rostiga och allmänt slutkörda.Beror säkert på att de är hyffsat "trimmade" från början. | |
|
Ja det är klart, köper man bilar som gått 19900 mil som är nyimport, "servad" endast med serviceåterställare så kan jag tänka mig att de tar slut efter 20000 mil :) Välservade och ompysslade bilar håller betydligt längre än så... Ytterst oseriöst inlägg. __ Bilen: Länk |
|
|
Jaggan är absolu ungdomlig, och framför allt, felfri och billig i drift! Tro det eller ej ... Med en XJR har du dessutom prestanda som drar det mesta, 326 hk som man snabbt får upp till 350-360 utan allt för mycket jobb. Vidare är den skön att åka i, snygg ... Men framför allt, den har charm! |
|
|
Blev en 328i -95 en bild: Länk Ska ta fler sen när vädret tillåter :) Mycket välvårdad in- och utvändigt. * Svensksåld * Helt original * Blåmetallic/Violett skiftar lite i ljuset, najs.. * 17300 mil * 2 Ägare, jag den 3:e(Datafirma i sthlm, varav den komp. sboken, sedan privatperson i Uppsala) * Klimatanläggning (2zoner) fungerar klockrent * Airbag, förare * ABS * Bmw originallarm * El-speglar * El-hissar, fram * Vitgrå skinnklädsel * Armstöd i skinn * Farthållare * 17" m-sport fälgar * Besiktigad och skattad * Lilla datorn med temp.. * Stereo med Cd-växlare * Fullstämplad service-bok(komplett) Allting är fungerande och i perfekt skick. Dessutom är den servad hos Bmw vid 17000 mil, då inspektion 2 utfödres. |
|
|
Hehe.. då fick panelen rätt (som vanligt). snygg färg, snygga fälgar och fräsig inredning! Kör så det ryker! |
|
|
Låter ju som ett mycket bra val! Bara att gratulera! Ska den få vara original tro? /// Olof Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.