|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Allrahelst när det gäller M-bilar ska man inte stirra sig blind på miltalet, på dessa bilar säger det inte mycket. Min som gått 22k mil är i mycket bättre skick än många jag sett som gått 10-15k mil (garanterade mil alltså) Schnitzer - E39 register på gång nu oxå? Bilbyte på gång eller =) /// Nicke M5an avsälld, nu rullar vinterbilen Mitsu Evo1 =) |
|
|
Nike_Boy: Håller med! Milen spelar ingen roll. Personligen så tycker jag att det är konstigt om en E34 M5 inte skulle ha gått över 20k. I alla fall om den har varit i trafik i flera års tid. När jag skulle köpa min E34 M5 så såg jag massor av bilar som hade gått mellan 10-18k. Skicket var dåligt och det verkar vara väldigt lite mil på många år. Det tyckte jag verkade skumt. Bilen ska inte vara i så dåligt skick om den har gått så få mil. Detta kunde man se på t.ex. på skinnet osv. Nja, en E39 M5 vore kul, men det verkar vara ganska så mycket problem med dem och det vore bra att veta mer om modellen innan man köper en i såna fall. Tycker ändå att det är kul att ha ett register för dem. Kul att se att du har hittat en vinterbil. Många hade nog tagit ut M5:an och saltet och kört skiten ur den. Tummen upp för dig! Jag ska ställa av min i slutet av den här veckan. //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
Här uppe har dom redan börjat salta vägarna...skönt att den får stå inne o ha det bra=) Men blir nog till salu i vår....tyvärr. Nu är det EVO som gäller, 360hk - 1150kg :P /// Nicke M5an avsälld, nu rullar vinterbilen Mitsu Evo1 =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.