|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
På tal om kändisbilar, nu kan ni åka i Angetha Fältskogs bil Länk |
|
| BMW_MAN: Ääh, det var väl inget märkvärdigt med det. Själv var jag ute och provkörde RAGNAR DAHLBERGS gamla Alfa 156 igår. Det ni! Visste ni om att den gamle cafégubben körde med selespeed. Rejsigt värre. :-) | |
|
Jag har åkt i Tomas Svenssons bil en gång (handbollsmålvakten). Fett! =) |
|
| hehe. Jag har åkt i Alice Coopers bil en gång i tiden. En Covertte Stingray, fick till och med provköra den med Alice som passagerare. | |
|
Var det mycket kycklingar med avbitna huvuden i Alices bil? Vilken musik på steron? |
|
|
BMW_MAN: Det är bara en skröna som kom från Toronto Rock'nRoll Revival 1969. Tror du jag hade tid att lyssna på musik vid sidan om en legend :-) |
|
|
Bra bilar kostar stålar men för att de kostar stålar måste de inte nödvändigtvis vara bra. Min bil är intagen av Johan och har varit till fullo tillfredsställande i det dryga år jag haft den. Den var inte heller billigast då jag köpte den. En polare köpte för ett tag sedan en i mina ögon bra bil som kostade lite mer än andra men den hade diverse dyra fel iallafall. Det är lotteri att köpa begbil. Hoppas Hasso kommer att trivas med sin nya bil lika mycket som jag trivts med min... och touring ÄR bättre! ;-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Men Hasso !! Att du aldrig lär dig...har du köpt en surrogat 8 ..Jösses gjutjärn och minst 6,5 liter ska det vara *S*.. | |
|
Kul tråd detta. Det verkar som att folk glömmer att i vardagsbilköparens ögon så får man en halvfulsunkig bruksad familje Passat eller liknade för 130000:-, och "det e billigt föstår du..." ;-) Pedantskötta lyxbilar med nyprislappar som närmade sig halvmiljonen är i mina ögon ett fynd för 130 000:- Bara en liten tanke... |
|
| Är den igång efter vintern? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns flera ex som sticker ut över det vanliga,jag gissar att den är såld i morrn. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Tja nu är den till salu igen !!. Den är nog forfarande värd den pengen. körd ca 2000mil sedan jag sålde den för 4 år sedan ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Bilen är säkert jättefin, men vad är det för tramsigt klistermärke som sitter vid vänster bakhjul!!!! Kalla mig gärna känslig, men det gör att jag aldrig skulle överväga den. Har en väl utvecklad allergi mot den typen av styling...URK! |
|
|
Den annonsen lockade inte mig i alla fall. Dålig text, dåliga bilder. //Lövet |
|
|
"Är inte vinter körd" Torde vara en överdrift... /Udo Dirkelsniff |
|
Simon , jag har "tramsiga dekaler även på min 540". Går alltid att ta bort vet du.:) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Att rata en bil pga ett klistermärke ... märkligt. Håller med om att det är ful, men att "aldrig" göra affär pga en sådan detalj ... tja, det verkar vara en allvarlig form av allergi. Klistermärken går väl att ta bort, eller? | |
|
Mixtus och hasso, jag är av en känslig natur på vissa detailjer. Icke orginalstyling är i regel alltid i osynk med min smak...:) Dessutom, går klistermärken alltid att ta bort med bra resultat...? /Gubbe |
|
Kika på en risig 540 i Motala ? går bra men rata en pärla för ett litet klistermärke :) ja ja vi har alla vår böjelser :) Där sjönk man lågt, undrar hur många klistermärken det sitter på min 540 :) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
hasso, svårt att veta hur risig en bil är av en annons iofs, men man kan få en magkänsla. Klistermärken ger mig dåliga vibbar minst sagt om de berättar om varumärken använda på bilen. Är så extremt fult samt att jag har absolut noll förståelse för att man vill ha ett klistermärke på nedre listen som förtäljer vilket däckfabrikat man använder... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.