AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
18.863

Sverigest finaste 528 äntligen till salu!

Sida 1 av 8
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
Förmodar att jag inte är ensam om att sukta efter den nu: Länk
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Med all respekt Hasso, men 130k för en -96:a låter liiiite i överkant. Ingen TV eller navi. bara 9500 mil, men bilen fyller
trots allt 9år snart.

/Johan
Menar Karln att de finns oseriösa Bmw freaks :)
Personen som köper Hassos bil lär inte bli besviken, sveriges utan tvekan mest pedant skötta e39 528.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Johan>>>Dyrt ja...Men man får vad man betalar för också..

Gissningsvis så är det en bil som inte lär ha så mycket krångel framför sig de närmaste åren...Lite mil och pedantskött betyder en hel del.

Säkerligen såld redan :)

Mvh Janne.
Den här dagen har många väntat på :-)
Är väl idealisk för den som värderar en bil i superskick och låga mil högt. Hasso är känd för sin stora omsorg om sin BMW. Önskar dig lycka till med din försäljning Hasso!

/Simon
Ingår paraplyet?

/Udo Dirkelsniff
Länk

/Udo Dirkelsniff
Precis, det är kul att det finns såna här mer "bruksiga" bilar, inte bara M-bilar och specialbilar, i pedantskick. Jag skulle inte tveka att slänga upp en extra summa för en sådan bil som jag vet blivit vårdad lika ömt som jag själv har ambitionen att göra.
Lycka till med försäljningen Hasso!

/// Olof

Länk
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Satt och väntade på att någon skulle kommentera att Hassos extremt fina 528iA skulle vara till salu :)

Hasso; Såg något i din annons ang en BMW 540i :) Vilken?! Den måste utan tvekan vara lika välskött som din 528, annars skulle du inte klara av att byta bil ju :)

Lycka till med försäljningen.

mvh

Simon
Hawar
Jag tror inte det blir ngn problem för Hasso att få 130 k hade jag varit ute efter en 528 E39 hade jag slagit till direkt utan att åka och titta på den.

Lycka till med försäljningen Hasso !

Mvh
Hawar
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Många stirrar sig blinda på årsmodellen vilket är helt fel. I första hand måste man se till skicket. En långmilare kan vara mycket mer välskött än en lågmilare. Och Hassos bil verkar vara i bra skick, även om jag som regel har svårt för begrepp som "en av landets finare". Men å andra sidan har han sett en hel del exemplar och då är det lättare att sticka ut hakan. För övrigt sålde jag min 97:a helt nyligen för 115 och den var i riktigt bra skick. Så jag tycker inte att priset är något att anmärka på. Tvärtom, mycket talar för att det är en ärlig bil fjärran från de många lik som flyter runt på marknaden.
När Hasso använder "en av landets finare" Så är det årets understatement. Läs hans dagbok och begrunda, mer pedant blir man inte.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
UDO: Nej .:)) det är kompatibelt.

///MVH Hasso
Länk
Igensotad gubbkörd gubbsedan skulle det vara nåt att sukta efter..*LOL*

Ärligt talat: provasatt åket förra sommaren: baksätet kändes "osuttet" och hela bilen lukatade och kändes ny .....

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Hade d varit Touring hade du fått pengarna bums- utan tvekan SVERIGES BÄSTA 528!!!
fan va synd att göra sig av me den
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Hasso:

Du skulle hålla auktion istället så alla fick "slåss" om att köpa din bil, antagligen skulle du få pengar över efter inköpet av 540:n...

Mvh
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Tack för tipset :))
Visst är det synd , men nån annan kan ju få bli hypokondriker ett tag, och ta första dörruppslaget istället för jag :))

///MVH Hasso
Länk
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
bakmiki:
Köp min Touring då!

:-)
stefannorr
Tycker de är bar pris för de man får,kuskar själv omkring i en lågmilare 523 ia-96 (9100 mil) sv såld i Luleå o Luleåkörd sen ny,fullservad o lite till..skinn m.m m.m..jag betalar då extra för en lågmilare som är sv såld o pedantskött,visst går de o få tag i mycke billigare,men knappast billigare i längden.
En bekant till mig fick för 1månad sedan 130.000:- för en 523a -96a sedan,med lite mer mil på mätaren och inte alls lika fin och utrustad som Hassos den blev såld här i norrbotten så köpare finns det alltid bara man har ro och vänta.

Stout>vadan detta är du redan less eller är det automatlådan som gäckar gumman så du vill byta?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.