|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Petri: jag har inte kört den tiden än..har inte kört ss än men det kommer det åxå... | |
|
OT: Fredric. Kan det ha varit dig jag träffade "på" Anderstorp förra sommaren? ( jag körde en Imolaröd M3E46:a då ). ///Egget Länk |
|
| japp det stämmer..åkte i en vit M3 då...har nu en svart...:O) | |
|
Men med R däck får ocl:s csl spö av en 19 år gammal Porsche med 2 sek. |
|
|
Men listan som han spöar kan nog göras ganska lång Tobbe...Csl är grym :-) Mpower |
|
|
Håller självklart med om att Csl:en är en grym bil som jag absolut inte skulle ha något emot om den stog i mitt garage. Men tycker även att det är ganska häftigt med vad det går att göra med en Porsche 944 turbo för en betydligt mindre slant . |
|
|
Nu var det iofs inte ngn vanlig 944 turbo, utan en turbocup= homologeringsbil. Keep up the good work! |
|
|
Puppans bil i all ära men skulle vilja sen den efter en veckas hårdpiskning på Ringen. |
|
|
ocl:s csl är väl inte helt orginal heller? Hur som helst ger nog båda bilarna sina ägare mycket nöje. |
|
|
Jo, skillnaden ligger i att csl:en ger nöje för 1.5 milj medans puppans porsche kanske har en byggkostnad på 300 000. Keep up the good work! |
|
Arnold Braunschweiger |
Jag antar att jag får slå ett slag för Volvo då (hukar och duckar). Var det inte en S60R i senaste Fyndbörsen som körde Superstage på 1.29? eller minns jag alldeles galet? |
|
Jo, men det var ju en S60R som trimmats av Evolve och har 410 hk. 1,29:44 var tiden. En standard S60R har 300 hk och åker Superstage på 1,33:38. Det intressanta i detta är att min original (utom chassiet) 328i cab kör samma runda på 1,33:85! ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.