|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hej, skulle vilja ha lite smakråd på vilka bakljus som skulle kunna passa in på min bil?? och gärna länkar till var man kan köpa dessa? mvh johan Länk | |
| Vet inte hur man länkar men du har mail =) | |
|
tack för tipset! rätt ok faktiskt=) ganska dyra men men... frågan e ju bara om d inte blir lite väl "turkigt" med bäcksvarta bakljus? finns det röda och vita åxå? hittade inte på deras sida iaf=( Länk |
|
|
Dra åt skogen vad feta fälgar, grymt snygga! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
aa dom e ganska brutala men dom väger rätt mycket tyvärr=( lr d kanske e däcken? vet faktiskt inte=) Länk |
|
|
men nog om d=) är det ingen som har tips på var man kan köpa fler modeller på bakljusen till e30 -87? vet bara om målå karosseriteknik å schmiedmann änsålänge:( Länk |
|
|
www.mhstyling.se har svarta för 3740:- dyrt men billigare än /www.mkt.se som tar 4399:- Röda baklampor ser bra ut annars hadde det på min E30 såg jävligt bra ut. kan skicka en bild om du vill. mvh |
|
|
Jag skulle säga helröda med vitt backljus. Vet att det finns men inte var det finns. Tyvärr. Är själv sugen på en uppsättning sådana, har inte hittat några än bara. ///BMW - Was sonst! |
|
|
a skicka gärna bild=) tror nästan röda skulle passa bäst mot silvermetalicen men sen gäller det bara att hitta dessa nånstans? Länk |
|
|
jag skulle ha svart tonade bakljus!!!!!!de är snyggast!!! ///325/// |
|
|
super fräch bil förresten!!!!! ///325/// |
|
|
tack tack=) men ja ska försöka hitta röda tror ja, tyckte d såg bra ut=) men svarta e ju helt okej d me så hittar man inga röda så blir det väl svarta:) Länk |
|
|
tack för bilderna å tipsen förresten jerry.. såg bra ut=) Länk |
|
| Jag har letat men inte hittat några som fallit mig i smaken. Jag har köst det så att jag har lackat de oranga blinkersfälten med röd glasfärg och sen har jag flyttat in blinkerserna till backljusplatsen och satt i oranga lampor. Iofs så får man då rött backljus vilket kanske inte är helt optimalt men det är jag beredd att ta för att få en snygg blinkerslösning. | |
|
Vad som helst bara inte svarta, sånt epa-stuk på det! Bilen blir grym du! Fler kurvor åt folket! |
|
| Min åsikt är att du ska ha originalglasen. Alltid (?) snyggast och stilrenast. | |
|
får man fråga vad det är för fälgar? :) brutala är de enda orde ja kommer på =) |
|
|
oj fan va svar:) //m3jonas det var d bästa ja hört på länge + att man slipper skit om man blir stannad mm... iofs blir ja stannad så ere nog inte för lysena;) //jonnyb nää d har du rätt i inge svarta, å tack tack:) //yosef tack för åsikten men aaaaldrig i livet;) det gula förstör juh hela bilen!!!! //immer självklart får du fråga det:) men tyvärrr så vet ja inte, det står inte på fälgarna vad dom heter:( köpte dom nya av nån på autopower, i annonsen stod det "hamann replikor" minns jag men d va snart ett år sen... tyvärr:( och ja dom är brutala=) Länk |
|
| är dom till salu? :) | |
|
Original - givetvis! Eftersom det inte finns några baklyktor med vita blinkersglas till E30 så är original med orangea blinkers det enda alternativet enligt mig. Röda eller svarta ser hemskt ut :( Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
//immer hehe över min döda kropp:) men de fälgarna har 5bult och ska egentligen sitta på e34 så dom skulle inte passat endå tyvärr:/ bara så du vet Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.