AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.602

smakråd bakljus e30 m3

Sida 1 av 2
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
hej, skulle vilja ha lite smakråd på vilka bakljus som skulle kunna passa in på min bil?? och gärna länkar till var man kan köpa dessa?
mvh johan

Länk
Pi
123
Pinky
E36 325 M
Vet inte hur man länkar men du har mail =)
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
tack för tipset! rätt ok faktiskt=) ganska dyra men men... frågan e ju bara om d inte blir lite väl "turkigt" med bäcksvarta bakljus? finns det röda och vita åxå? hittade inte på deras sida iaf=(

Länk
Dra åt skogen vad feta fälgar, grymt snygga!

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
aa dom e ganska brutala men dom väger rätt mycket tyvärr=( lr d kanske e däcken? vet faktiskt inte=)

Länk
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
men nog om d=) är det ingen som har tips på var man kan köpa fler modeller på bakljusen till e30 -87? vet bara om målå karosseriteknik å schmiedmann änsålänge:(

Länk
Pi
123
Pinky
E36 325 M
www.mhstyling.se har svarta för 3740:- dyrt men billigare än /www.mkt.se som tar 4399:- Röda baklampor ser bra ut annars
hadde det på min E30 såg jävligt bra ut.
kan skicka en bild om du vill. mvh
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Jag skulle säga helröda med vitt backljus. Vet att det finns men inte var det finns. Tyvärr.
Är själv sugen på en uppsättning sådana, har inte hittat några än bara.

///BMW - Was sonst!
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
a skicka gärna bild=) tror nästan röda skulle passa bäst mot silvermetalicen men sen gäller det bara att hitta dessa nånstans?

Länk
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
jag skulle ha svart tonade bakljus!!!!!!de är snyggast!!!

///325///
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
super fräch bil förresten!!!!!

///325///
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
tack tack=) men ja ska försöka hitta röda tror ja, tyckte d såg bra ut=) men svarta e ju helt okej d me så hittar man inga röda så blir det väl svarta:)

Länk
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
tack för bilderna å tipsen förresten jerry.. såg bra ut=)

Länk
m3
324
m3jonas
M3-87 Turbo
325ix -89
330xd touring -02
Jag har letat men inte hittat några som fallit mig i smaken. Jag har köst det så att jag har lackat de oranga blinkersfälten med röd glasfärg och sen har jag flyttat in blinkerserna till backljusplatsen och satt i oranga lampor. Iofs så får man då rött backljus vilket kanske inte är helt optimalt men det är jag beredd att ta för att få en snygg blinkerslösning.
Visa användare
46
JonnyB
325i 2d -89
Vad som helst bara inte svarta, sånt epa-stuk på det! Bilen blir grym du!

Fler kurvor åt folket!
Visa användare
306
yozef
316i Compact -00
Min åsikt är att du ska ha originalglasen. Alltid (?) snyggast och stilrenast.
får man fråga vad det är för fälgar? :)

brutala är de enda orde ja kommer på =)
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
oj fan va svar:)

//m3jonas
det var d bästa ja hört på länge + att man slipper skit om man blir stannad mm... iofs blir ja stannad så ere nog inte för lysena;)

//jonnyb
nää d har du rätt i inge svarta, å tack tack:)

//yosef
tack för åsikten men aaaaldrig i livet;) det gula förstör juh hela bilen!!!!

//immer
självklart får du fråga det:) men tyvärrr så vet ja inte, det står inte på fälgarna vad dom heter:( köpte dom nya av nån på autopower, i annonsen stod det "hamann replikor" minns jag men d va snart ett år sen... tyvärr:( och ja dom är brutala=)

Länk
är dom till salu? :)
Original - givetvis! Eftersom det inte finns några baklyktor med vita blinkersglas till E30 så är original med orangea blinkers det enda alternativet enligt mig. Röda eller svarta ser hemskt ut :(

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
//immer
hehe över min döda kropp:) men de fälgarna har 5bult och ska egentligen sitta på e34 så dom skulle inte passat endå tyvärr:/ bara så du vet

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.