|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
- Fantaster...!!!! Vilken färg tycker ni ser BÄST ut för en BMW. Jag tar i hansyn att smaken är som B...n men allmänt vad tycker ni flästa! Alla vät att bmw håööer hög glans och bra kvalite på lackne så vilek av de som är snyggast?? Komm igen svara! | |
|
Allt beror på bilmodellen.. Men helt klart är en Imola-Röd E46 eller E39 väldigt trevligt. Även Vit E30 med M-technic MK II paket... --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Har BMW högre glans på lacken än övriga bilmärken, kan jag inte hålla med om. Det beror på hur ägaren skött den med åren men de brukar ha lite tjockare lack än normalt, iaf de nyare 5-seriebilarna jag polerat/rekondat. Vilken lack som är snyggast tycker jag är svårt att svara på, det varierar lite på vilken modell det är. Såg en "himmelsblå"metallic 5-serie häromdan och tyckte den var riktigt sjysst annars så tycker jag silver/gråmetallic är diskret och snygg. |
|
|
En BMW skall enligt min smak vara silver eller vit. Fulast är nog svartmet. Men det är bara vad jag tycker... |
|
|
Silver är snyggt man ack så vanligt! Estoril blå är min favorit. Mvh Abbe Länk |
|
|
Ollonlila är min personliga favorit färg på bilar men BMW kan inte leverera just den färgen.. nej skoja bara! Silver är trevligt. Svart är grymt snyggt när den är ny. Mvh Kristian |
|
| Silver är snyggt, gult är snyggt på M3 E46, svart på M3 E46... | |
|
Fy fasen vilken svår fråga! Det beror ju HELT på vilken modell vi pratar. En färg som är gjuten på en E36 behöver inte vara den mest passande på t ex en E63. Well, jag lägger ändå min röst på Avusblau. Helst ska det vara på en E36 M3 Limo :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Svårt att säga vilken färg som ser bäst ut FÖR en BMW, men jag anser att det inte ska vara för skrikigt och att metallic aldrig är fel.. Fast jag kanske inte tycker som de FLÄSTA... Men vad VÄT jag om BMW´s LACKNER egentligen.. KOMM igen själv.... ;-) 328án: Länk |
|
| Min favorit ar nog Dakargul eller Daytonaviolet. | |
| Tveklöst delfingrå metalic. | |
|
e46: Vit (svart är också snyggt som attan) e39: Stålgrå metallic e60: Inte sett den snyggaste än, men bilder av vita lovar gott. ___ En, men en BMW. |
|
|
Mauritiuz blau metallic är snyggt den syns i mängden men är ändå lagom diskret. Här är ett bra ex. Länk |
|
|
E46: Stålblå E39 och E60: Svart E36: Estorilblå |
|
|
m3 e30 vit vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
JAG BER OM URSÄKT! Mitt tangentbord var ju trasig verkar som om det vänder om bokstäver oavsätt vart man trycker blir det nåt annat....nu är det en annan. Konstigt nog att ni uppfattade frågan Tack för era svar MVH |
|
|
Estorillblå på E36, Z3 coupé. Svartmetallic på E46, Z4. Silvermetallic på E60, E61, E65. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Gillar BMW i "diamantschwartzmetallic". Gör sig bra både i verkligheten och på bild! | |
| vit | |
|
montrealblau elr Estoril --- King of the road |
|
| Imolaröd och Orientalblå på E46 är ganska snyggt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.