AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.207

Varför gillar ingen vita bilar?

Sida 3 av 4
hjulet
Det fanns en vit M Coupé till salu på börsen för ett tag sedan. Om jag inte minns fel var den svensksåld och lågmilad. Helt klart är det en av de grymmaste BMWs jag sett!

911 GT3RS gör sig också riktigt bra i vitt tycker jag, men båda dessa är ju entusiastbilar.

en vit vardagsbil lär jag nog aldrig bli sugen på...
He
53
Helge Norway
Vit 320 Coupe -92
Nu har min VITA E36 -92 Coupe fått nya vit/röda baklampor, nästa steg är vita alt. rökfärgade blinkers fram, fast jag har problem med lilla bilen just nu och det är inte färgen (Kolla mitt inlägg om dårlig värme AC)....*ledsen*...frugan kör bilen till jobbet och hon fryser, det drabbar mig, hon slår och biter mig.
hur gör jag för att överleva??

"Dubbla jackor till frugan i bilen skapar problem i hemmet, även om bilen ifråga är en BMW"
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Kanske konstig, men jag skulle aldrig välja diamantsvart eller estorilblå. Vitt skulle dock helt klart övervägas :)

Sex på alla fyra, roligast så!
Dom flesta undviker nog vita bilar för att det ju ser ganska
menlöst ut,urvattnat typ ett klädesplagg från landstinget.

jörgen
Vad sägs om den här -->Länk

/Lazze
Länk
Här är min vita skönhet :)

Länk
em
29
emika
DKW 3,0Q
Det rullar faktiskt en vit X5:a i här i Kalmar, togs ut ny nu i våras av den lokale mc Donalds magnaten. Dock inte riktigt lika lång som den Lazze visade ovan. Har inte sett några andra vita X5:or i landet, förmodligen lika ovanligt som vita M5:or?
kan faktiskt tänka mig en vit nerlackad E34 med vita blinkers runt om, jävligt smakfullt helt enkelt

___
Mvh
Patrik N.
E38B12:

Den känner vi igen! Bra bilder. Borde ligga i läsargalleriet också, tycker du inte?
Tycker f ö att du inte ska tona rutorna - ingen Olof Edition här inte ;)

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Visa användare
250
LepriconXL
528i Touring 98
Alpine weiss "burr så snyggt
Visa användare
250
LepriconXL
528i Touring 98
En svart bil blir smutsig snabbare än en vit säg vad ni vill! Speciellt vår-sommar polen tider Dock ej lera för då blir de lika risiga
Visa användare
250
LepriconXL
528i Touring 98
Lazze detta var en riktigt bra photoshop montage En pizzeria ägare skickar bilder till familj i hemlandet "när jag kommer så ska vi alla åka till Mc donalds" eller jag kör åt Big Bad Boss
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
hjulet: Den alpinvita M Coupén du talar om ser numera ut så här: Länk :'( (inga personskador, tack och lov!)

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
hjulet
masten:

jag gillade den bättre när den var hel! ;-)

trist på en så ovanlig bil... men tur att de klarade sig!
En vit X5 4.8is med lätt tonade runtor runt om och ett par snygga fälgar, mmm så vackert! :)

MVH / Jacob
samma här, kanske konstig, men jag skulle aldrig välja diamantsvart eller estorilblå. Vitt skulle dock helt klart övervägas :)
He
53
Helge Norway
Vit 320 Coupe -92
Vita blinkers är nu beställda, vita baklampor och sidoblinkers är redan på plats........mums!!!
Står en vit M5 E39 på Carlqvist bil. Måste kollas upp nån dag :) Tycker vita beemers är skit coolt :)

/Johan

Min bil: Länk

da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Mer vit M5: Länk Länken kommer ifrån en annan tråd här på forumet som heter "Vit M5 E39"
Visa användare
23
CarlP
525 Touring -02
635 CSi -87
Jag var inte så förtjust i min vita e24 dom första veckorna, köpte bilen vi våras, men måste säga att färgen har vuxit betydligt sen dess. Vitt på bilar borde väl vara på väg tillbaka då så mkt annat från 80 talet är tillbaka?

Tror att jag drar en repa idag med Modern Talking i CD´n

---
Min E24: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.