|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Ja, visst är masten go!! /Caspar Länk |
|
|
eFx, Vi kan byta bilar på något kommande arrangemang. Att min Z4 är helt OK har jag från en BMW Cup-förare som jag lät testa bilen. Så nu kan jag med gott samveta säga att det var föraren och inte bilen det var fel på ;) Caspar, Du gräver din grop djupare för varje inlägg :D |
|
|
då så. nästa gång ska jag spöa alla :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Hobbe: Då slutar jag väl skriva då.. /Caspar Länk |
|
|
Caspar: När du går ner 30 kilo sätter du tillbaks mittkonsolen då =) om inte annat för Mastens skull.. Hobbe: Ingen kan ju ta ifrån dig att du den hade snyggaste bilen! Z MMM Coupe |
|
|
Tack Anders ! Nästa säsong kommer ju Caspar att presentera Z3M Extra Allt så det blir till att fundera ut något själv. Dessutom så måste vi se till att piska Caspar i Challenge så nästa säsong blir väldigt trevlig :) |
|
| Det finns en massa trevliga bilder på Länk :) | |
|
Caspar, Vi ses på Sviesta 8/10 ;) |
|
| Hobbe: Kul!! Men jag undrar... Blir Du grinig då också när läraren hyllar min extrema kompetens?? | |
|
Caspar, var har dina bilder blivit av?? /eFx |
|
| Jag har försökt maila dem till Masten, men de kommer inte fram... Skall jag maila dem till Dig direkt istället?? | |
|
Ja det kan du göra om du vill! Skicka till min adress i min profil.. /eFx |
|
|
Caspar, Jag tror inte du kommer att ge instruktören en chans att yttra sig. Du kommer säkert att berätta allt om Challenge, och din tid minst 7-8 ggr innan instruktören känner ett primitivt tvång att kliva ur bilen... ;) |
|
| Hobbe: Du och min flickvän har snart tagit bort hela glädjen från helgens körning... Tror inte heller att instruktören sitter med i bilarna... | |
|
Såja pojkar, nu gräver vi ner stridsyxan, tar varann i hand och sjunger "We shall overcome"! :) Den ene måste ju alltid vara snabbare än den andre, det är svårt att komma ifrån. Caspar: Har du fått mitt mail med förslag på design av din sajt? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Caspar, Vad har hänt med dig ? Jag har väl inte tagit bort någon glädje ? Jag tycker snarare att jag har fått stå pall för en hel del om du läser igenom trådarna. Att det gick bra för dig är ju bara kul, men som ett resultat av detta så är du nu "the man to beat" nästa säsong , "it comes with the territory" ;) Det blir bara för mig och alla andra att spotta i nävarna nästa säsong, men det ska väl inte hindra dig från att vara glad ? Jag hade "mobbat" dig lika mycket om jag hade vunnit. Så det så ! :D Så upp med hakan, och börja fila på din Z:a inför Linköping ;) |
|
|
Mina däck är helt slut: regnar det så åker jag av. tror ni at det funkar dyka upp i Linköping på vintersulor? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c4ever, Dubbdäck ? :) |
|
|
Tomas: Inga problem. En Z3 Coupe med vinterdäck håller sig garaneterat bättre på vägen än vilken svensson bil som helst. Hobbe: Vi lyssnar på Masten, så lägger jag mig i hårdträning får att behålla platsen nästa år. /Caspar Länk |
|
|
Nu ligger caspars bilder uppe också! www.z4.se /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.