|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
nu är jag ledsen att jag startade den här tråden...jag vet inte hur den skall sluta, eller hur vi skall lösa allt. Nån kommer säkert att förlora eller tycka illa om någon... Hoppas bara jag kan hjälpa till att hålla "Er" site så ren som möjligt men samtidigt få annonsera lite i alla fall. Ha en trevlig söndag.. chelski vann:) |
|
| Du har inget att oroa dig för Razvan. Jag är säker på att du kommer märka vilket som är det bästa sättet att få ut dina annonser. Keep up! | |
|
Av alla diskussioner som jag läst på det här forumet så måste detta vara den töntigaste, har aldrig stört mig på företagsannonser och förstår inte dom som gör det, har ni lite göra på dagarna och letar nåt/nån att störa er på? Vill man inte se dom så kan man välja bort dom eller helt enkelt bläddra förbi dom, ett enkelt scroll på hjulet mellan knapparna på musen eller ett tryck på tangenten med en pil neråt. MvH Björn |
|
|
Jaha, Nu har problemet med företagsannonser blivit extremet!!! Jag har ställt in så jag in skall få upp annonserna men idag har ECP lagt in 20-30 annonser som inte står som företagsannonser. Lars |
|
|
Samma skit här , retar man sig på ett företags annons-SPAM så retar man sig ochså på företaget och bojkottar självklart. Gärna annoser men det får vara måtta på upprepningarna. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Blir kanske för mkt om man skall annonsera samma varor hela tiden...har börjat dra ner på annonserna och skall fortsätta med detta. Vill inte "förstöra" siten för mkt och orsaka irritation bland användarna. Mvh |
|
|
ECP är betalande annonsör, och har varit det under mycket lång tid. Infomationen om att det är en företagsannons har tydligen fallit bort på hans annonser beroende på att han bytte e-postadress. Detta har jag nu rättat till. Jag beklagar att texten föll bort. Jag blev informerad om bytet, men missade att ändra e-postadressen på ett ställe. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.