AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.911

Hatmail för företagare? Har det gått så långt?

Sida 2 av 3
NP
822
NPe
BMW G30 540dxDrive -22
BMW G42 M240ixDrive -23
BMW F11 520d xDrive -16
Porsche 997 Turbo -07
Saab 9-3 Cab -99
Saab 9-5 Kombi -06
Varför skall man tvingas välja bort företagsannonserna?

Jag har tidigare kritiserat den högfrekventa annonseringen, detta rörde då fälgar.
Å att de kommer i kluster istället för en sammanfattning.

Är det för mycket begärt, i detta fallet av ett företag?

Allt är inte svart eller vitt, resonera nyanserat istället för att idiotförklara folks åsikter!

Att någon sedan får hatmail, vad det nu innebär, är ju bara beklagligt och oacceptabelt.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Det är inte för mkt begärt, men jag håller oxå med de som betalar för att annonsera och försöker nå ut till folk på alla sätt och vis, men jag håller samtidigt med om att överexponering förstör sitens utseende, jag har tagit åt mig kritiken och skall bättra mig.
Hatmail...i mitt fall var det att jag blev påhoppad pga av ursprung, varor etc...inga hot eller dylikt dock..men men, jag kanske överreagerade.
Mvh
Paap Reeder
Hej Razvan!

Ge inte upp.

Som jag sagt tidigare har jag inte ens stött på din (dina) annonser innan dessa trådar och det beror på att dina grejor är "för nya för mina bilar".

Grannen sålde huset häromdagen.
Idag är det så jäklat tight på alla säljmarknader av alla de slag att mäklaren föreslog att grannen skulle försöka låna hustruns blommor till visningen.
D v s Razvan .... att vill du få nått sålt så måste du ligga i med annonseringen ..... No problems för mig.

Sedan är det så har att har man haft sin annons inne för säg tre dgr sedan så bläddrar folk inte tillbaka mer än max 1-2 dgr varför annonsen "glöms eller kommer bort" så man måste påt´ igen.

Kör så det ryker!
(Får jag råd till en nyare Bimmer skall jag läsa dina anononser)

MVH /// Paap R
nu ser det genast mkt trevligare ut på börsen, tummen upp
Hot får nog många företagare ta emot. Anledningen är att det finns folk som inte tänker, inte inser att det finns fler i världen och att inte allt kretsar kring dom.

Prova med att vara 160 cm lång och det står en 2 meters karl på 120 pannor andra sidan disken som skäller så att man håller på att ramla om kull i vinddraget. Då kan man faktiskt börja känna sig hotad. Har hänt mig!
Men det är bara att bita ihop. För i slutändan har man faktiskt fler nöjda än missnöjda kunder. Även om det kan vara svårt att komma ihåg ibland.
Philly
Hej!
Ville bara säga att Razvan är en jävligt schysst kille!
Köpte min fälgar av honom, och beställde lite till igår.
Det var tack vare hans annonser som jag hittade fälgarna + det jag beställde igår! tack Razvan! Beställ från hans företag, riktigt bra priser!

/Filip/

BMW 4 life
så var det dags igen
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Dags med vad? Fattar inget?

Mvh
Per Edvinsson
Euro Car Parts
Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Dags för...?
massa nya annonser kanske?
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
har dragit ner så mkt det går, jag kan juh inte sluta annonsera nu heller...är det så jobbigt så var vänlig screena dessa genom den funktionen som har diskuterats så livligt här.
har du en lösning för hur jag skal göra för att nå ut till potentiella kunder utan att annonsera skicka gärna ett mail.
mvh
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Vissa stör sig på allt det är knepigt?

Mvh
Per Edvinsson
Euro Car Parts
Länk
Stå på dig Razvan! Låt inte de få usla kunderna vinna. Det är som sagt fler som är bra och nöjda kunder. *S*
E2
1.649
E21-racing
750ia -88
335iT -89
325iT -92
520i -91
316i Compact -94
Banbil-E21 2.5i -79
Kanske den svenska avundsjukan, att veta att andra annonserar men inte dom, då blir man avundsjuk o vill ha del av kakan det ger...... ibland undrar man ju.....!!!!!!

Power Börsen är ju till för annonser för BMW-relaterade saker!!!!!!!

///Magnus
tyckte det funkade fint med en annons å alla fälg modeller i den, vad har avundsjuka med det hela å göra?

visst man ska sätta ut bmw relaterade grejjer, om jag ska sälja en e30 i delar, ska jag göra en annons för varje pryl som går att sälja och ska alla andra också göra det? det funkar inte.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Little Goddess.
Tack för stödet:) (PS.du har såna skor som jag ville köpa, men jag hittar inga tyvärr;(

Vet inte om det har med avundsjuka att göra..jag vet inte vad det har med NÅT att göra. Faktum är att vissa stör sig, det får de gärna göra. Jag annonserar inte för de som stör sig och har allt till sina bilar, vill man gå in på mina annonser gör man det. Jag kan inte annonsera Bilstereo, Xenon, fälg, lampor, speglar mmmm i en enda annons så där har du ett litet dilema Jimbooo.
Ledsen att vi förstör vyn på "din hemsida", jag har också ställen på internet som jag kanske gillar hur de ser ut för tillfället och vill inte att man pillar men den dagen de gör det, och gör det för att sidan skall fortsätta överleva, eller kanske inte så drastiskt men i alla fall få lite pengar till annat runtomkring så kommer jag att tåla det, inte diskutera och debbatera, och jag kommer inte att skicka mail till annonsörer och skälla ut de och deras påbrå blaha blaha (INGEN HÄR skall ta åt sig av detta med mail, det har endast en person gjort ännu).
Titta bara runtomkring oss. Alla företag annonserar, Vi kan inte endast inskränka oss på en liten hemsida. Affärer annonserar varje cm när vi kör/går från jobbet, vi ser reklam på TV, i tidningar, i radio, vi gör reklam själva på ett eller annat sätt, det är så vardagen ser ut idag, än värre är det om man betalar, då vill man ha något för pengarna. Hade allt i världen varit gratis så hade vi inte behövt annonsera, men vi har valt ett jobb, vi har betalat för en tjänst och måste agera utefter det.

Att det drabbar vissa, kan jag tyvärr inte göra något åt annat än att be de personerna använda en enkel stäng av funktion på siten, eller att helt enkelt försöka stå ut med annonseringen.
Och till de drabbade ber jag återigen om ursäkt, det är INTE min intention att vara: påträngande, spydig eller allt annat som jag upplevs.
Ha en fortsatt trevlig helg alla
Det skall jag ha i alla fall, Chelsea spelar imorgon:)
visst inget fel med annonser hit å ditt, det jobbiga är när det kommmer 8 på rad så man inte ser riktigt vad det finns för andra grejjer, har ni ingen banner som kan blinka högst upp eller nåt ist?
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
jimbooo

Företagarna betalar rätt mycket pengar ska du veta för att annonsera här. Då ska ju knappast du komma och tala om för oss hur och när vi ska annonsera när du dessutom har möjligheten att välja bort företagsannonser. Om du inte trivs med BMW Börsen kanske du ska se dig om efter en annan sida att besöka. Jag tror inte att du håller på att skriver till Motorbörsen mm och ber dem ta bort alla annonser och lägga dem på en speciell sida pga att dom stör dig? Annonsörer och annonser är en nödvändighet för att sidan ska kunna leva kvar så är det bara.

Mvh
Per Edvinsson
Euro Car Parts
Länk
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
men herregud... kam man inte bara scrolla sig förbi dessa om man inte är intresserad? Denna tråd är helt meningslös...

Micke K. bmwcs nr.05085
Länk
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Vi får väl hoppas att inte en bilskrot börjar annonsera varje del dom säljer.

;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.