|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
I'm in love... Vilken kärra!!! Nya M5:an är verkligen otroligt läcker. Och motorljudet är ju helt ofattbart underbart! Någon M5 CSL lär det inte bli om man ska tro vad jag hört. Läste för en tid sedan i auto motor & sport (sv.) att det kommer CSL-versioner på både E93(?) M4 och E63 M6, båda ska enligt uppgift från en av BMW-cheferna finnas ute på marknaden 2007. CSL-konceptet ska tydligen vara förbehållet coupé-bilarna, således verkar varken E90 M3 eller E60 M5 bli aktuella med CSL-emblem. MVH |
|
|
bmw_chrille : Låter rimligt faktist! Kalle har nog rätt ändå... blir ingen CSL på M5:an. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
deejaywasp: Jag håller helt med dig, det är med blandade känslor man ser filmen, bilen går ju som ett skållat troll, men utseendet är väl inte så sportigt.. Visst, det är kreativt och nytänkande, men är det snyggt??? "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
| Angående linjer och designen smaken är som baken! Själv tycer jag att modellen innan var snyggare. Skulle dock alldrig säga nej till denna Det skulle inte Wasp göra heller toro jag Eller? | |
|
...Nej självklart skulle jag inte tacka nej till den men fick jag en gratis skulle jag sälja den illa kvickt :) --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.