AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.739

Företagarannonser på börsen.

Sida 2 av 2
Ras.mus
NU har jag också hittat möjligheten att sortera bort företagsannonser! Gott...

Jag tror nog ingen hatar varken Razvan eller några andra företagare, det är ju så det funkar! Nu finns ju funktionen att sålla bort företagsannonser så man kan ju välja själv om man vill se dem eller slippa!

Sen Razvan, jag vet inte om du redan har det men en mailinglista där man kan "prenumerera" på stylingdelar till en viss bilmodell hade du kanske haft nytta av? Jag som har en E38 vill ju inte läsa 50 annonser om saker till E46 och E39 för att nån gång hitta en annons om saker till min E38.

Ett tips för dig hade varit olika modeller och en speciell för fälgar/däck. En sån lista hade jag glatt varit med på nämligen, fått hem dina nyheter direkt i mailen, bara med stylingdelar till just min bilmodell. Finns säkert många andra som tycker likadant!

Sen en sak till, varför finns det inte under delar säljes en funktion så man kan välja sin bilmodell? Alltså bara E38 eller E36? Säljer man något som passar flera olika modeller kan man ju ange det när man lägger in annonsen så att den visas när man väljer de olika modellerna. Det går ju 10 E36 annonser på en E38 minst och det hade ju hjälpt till med en sån funktion...
Visste inte heller att man kunde "sortera" annonser. Nu vet jag, va bra :)

/Lazze
Länk
cane
Hm, tycker nog ni får ge er litet grann... stylabilen hör väl inte till de som spammar mycket alls! Tycker han har bra grejer till bra priser, nu köpte jag visserligen inte mina fälgar av honom men skulle absolut kunna tänka mig att göra det någon annan gång.

Vad gäller grabbarna i jönköping - jo, det är nog litet för mycket/ofta. Och det är synd, har själv köpt en komplett uppsättning asa fälgar o f1 däck från bil & motor grabbarna, mycket bra service, kunnigt folk som "har tid" med en, och bra pris var mitt intryck. Mitt förslag är som i förra tråden, egen avdelning för däck o fälg... så de inte dränker annonser om läslampor till e38 osv ;) Synd att helt "släcka" komersiella annonser via inställningar, lätt att glömma en sådan inställning.
Hawar
ECP ? Är inte de ett företag de verkar annonsera rätt mycket och jag har filtrerat bort företagsannonser och ändå kommer de upp.

Mvh
Hawar
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
mycket bra att man kan sortera bort företagsannonserna !!!

otroligt jobbigt med deras annons-spam av samma gamla prylar.

"There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't."
Ras.mus
Nu tycker jag att filtret för företagsannonserna inte fungerar! Jag får på nytt upp Razwan Termes annonser, trots att jag väljer att endast visa privatannonser!

Har nu Razwan betalat mer för att få slippa undan filtret eller vad har hänt??
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Tror jag inte , snarare så att man som företagare kan annonsera som privatperson om man ""råkar göra fel"". ?

Själv tycker jag att det liknar hönsgård och väljer aktivt bort de som annonserar där , precis som man väljer bort vissa irriterande produkter
i reklamen på TV.

"Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen"
Ras.mus
Men det som är konstigt är att det fortfarande står till höger i annonsen att det ÄR en företagarannons så jag tror knappt han gjort "fel"...
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Ja du har rätt , kanske finns en gräddfil för merkostnad då.

Frågan är hur pass mycket idogt annonsernade på en begagnatmarknad kan höja ett småföretags omsättning ?

1%? eller om det är ett nystartat enmansföretag , 600000% ?
Tycker det verkar aningen desperat , men man får väl endå vara glad för att vi privatpersoner har en bra välbesökt annonsplats för delar.

"Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen"
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Hej
Jag har absolut INTE betalat mer för att ni skall se mina annonser. Förlåt att jag lägger mig i men jag tänkte bara försvara mig innan. Fråga gärna huvudansvarig ifall ni väljer att misstro mig.
Mvh
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Nu ser det ut som ni delvis lyckats med att få bort Företags annonser från Börsen. Däck firman från Jönköping har inte annonserat på 2 dgr?

Tror nog att Wadel uttrycker det så bra som man kan: "man får väl endå vara glad för att vi privatpersoner har en bra välbesökt annonsplats för delar." för att detta ska vara möjligt så får ni nog stå ut med vissa företags annonser.

Ang att kunna välja bort annonserna så tar detta ju bort vitsen med att betala dyra annonspengar, Vem vill betala för annonser som inte syns?

Ang att spamma annonser så görs detta av i stort sett de flesta annonsörer som har flera annonser på börsen. Det är ju bara att kolla på de som återkommande annonserar ut delar där, när de lyfter fram sina annonser så tar de ju alla på en gång och inte väntar en halvdag mellan varje annons.

Mvh
Per Edvinsson
Euro Car Parts
Länk
wo
23
wolle69
750,91och m535
tyckr att denna diskotion har spårat ur lite , jag kan förstå att en del här kanske blir iriterade av att läsa företags annonser ni tar upp företag som ecp , däckhandlare jönköping och razvan ,men jag skulle vilja ställa en fråga till ras.mus och er andra om nu er bmw har gott sönder och ni behöver resärv delar och det är fördyrt att köpa det på bmw då är det väl bra att såna som ecp har sina annonser här så du kan få den del du behöver för ett biligare pris ,man kan ju faktiskt rulla för bi det man inte vi se och gå in och söka på det man är ut efter
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.