|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ett kul test där ni kan testa er reflexförmåga. Det är viktigt att kunna agera snabbt i trafiken när nåt går galet! OBS: beroendeframkallande Mitt bästa: 0.25sek Länk Mvh Dragolito | |
|
0,22 sek 3 ggr i rad. /D |
|
| min 0.063 bra vad:) | |
| min 0.063 bra vad:) | |
| hehe, 0,16 på första försöket, ren flyt dock, visste knappt vad jag skulle göra och tröck stop just när den råkade byta färg :) | |
|
Gammal som gatan...... Men: Your response time is: 0.07 seconds Well done |
|
|
0,109 nice /Christofer |
|
| cheater!you pressed to early | |
|
0,13 som bäst. Snitt på runt 0,17. MÅSTE prova efter 10 öl och jämföra :)) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Yr response time is: 0 seconds Lucky draw eller.... |
|
|
0,33 s hela tiden. Men min åkersork är gammal och slapp! |
|
|
Du ska använda fingret att klicka med på musen, inte ngt annat... ;-) /Christofer |
|
|
:o))) 0,01 sek!!! Troligen mer tur än skicklighet!! Då väntar vi ihärdigt på nästa test som visar på förmågan att INTE försätta sig i trafiksituationer där vi behöver använda vår snabba reaktionsförmåga ,utan kan förlita oss på vår planeringsförmåga i stället! ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Haha bayern! Jag hade kring 0.23 många gånger men lyckades få in en chansning på 0.028 och den tyckte jag hade en orms reflexer... :-) Rolig grej Mvh /NP |
|
|
0.266 ganska bra för att va 80 år,eller hur hehe BMW e lag |
|
haimaul |
Mellan 0,23 och 0,27 ungefär. En lyckträff på 0,016... Första gången fattade jag inte riktigt vad jag skulle göra och fick frågan "Have you been drinking?" |
|
0.17s :) - H U M A N R A G E - |
|
|
Tur man inte bromsar bilen med fingret för jag råkade missa knappen och fick närmare 1.5 sek eller nåt...haha. Länk |
|
| Missade knappen med 1,5 sek. jag med; "Did you fall asleep?" frågade den... | |
|
0,27... Med trådlös mus och det fördröjer ju något :) --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
När du kör bil kör du oftast längre än de få sekunder det tar innan bakgrunden byter färg, iallafall jag, och därmed blir det där s.k. "reaktionstestet" gaaaaanska ointressant ;) Mitt personbästa: 0.071 s Länk /// Olof Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.