|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad sägs om en liten Z-träff vid Brostugan nu på torsdag 16 september kl 18.30? Väderleksprognoserna ser rätt bra ut än så länge så jag hoppas på större uppslutning än på träffen för två veckor sedan ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden | |
|
Masten, du hann innan med tråden :-) Såg oxå din email från administator Z3Roadster. Jag tänkte föreslå en annan plats än Brostugan denna gång. PGA av vädret är kanske inte brostugan idealisk för en eftermiddagsfika... något i stan vore väl mer lämpligt. vi kan rada upp bilarna och skapa lite "happening" för förbipaserande. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Länk Ser ju lovande ut. Vi får hoppas att det går bättre denna gång......................... /B |
|
|
Det har du faktiskt rätt i. Har du eller någon annan förslag på något ställe? Har för mig att det finns ett fik uppe vid Fjällgatan på söder. Där är det rätt lätt att parkera och utsikten går inte av för hackor! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Beppo: Kollade Du verkligen på Din egen länk?? Torsdag em/kväll var markerad med spöregn... | |
|
Caspar: Scheisse, så där såg det inte ut när jag kollade vädret i DN imorse :( Å andra sidan lovade de sol till förra träffen, och då bidde det regn... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Torsdag kväll har bara solar på sig. Men eftermiddagen ser ju lite blött ut. Men det är väl inte förrän på kvällen det blir aktuellt i a f...... /B |
|
| Vi får helt enkelt hålla tummarna. Sist fick vi ju dagens enda regn exakt de 1,5 timmarna vi sågs.. :-( | |
| Murphys Law, helt enkelt :-( | |
|
Jag drar på tjänsteresa så jag kan inte komma med... den här gången heller... Vi får helt enkelt vinka till varandra vid rödljusen på sveavägen :-) |
|
|
Fjällgatan låter ba för mig. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Kruxet är att jag inte har en aning om ifall de har öppet eller ej i och med att det mig veterligen i grund och botten är ett glasscafé vars säsong är ganska slut nu... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
det är sant. det är en inglasad kiosk egentligen. Men gammal klassiker som McDonalds på Sveavägen? eller en avstikare runt hörnet där det finns en massa kafferer runt "stor Stan" på odengatan? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Det bästa vore kanske om vi först samlas på ett ställe som alla hittar till och därefter åker i samlad trupp till ett café? Då blir det ju lite körning också, aldrig fel ;) Å andra sidan, nu visar Aftonbladets väderprognoser inför imorgon eftermiddag/kväll bra väder, så då är kanske inte Brostugan så dumt trots allt? Därefter en sväng in till stan? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Meddela under dagen vart det blir och när så dyker iallafall jag upp /Caspar Länk |
|
|
brostugan då. kl 18.30 ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Topp!! Masten: Tar Du med putsgrejor?? Alla bilar lär ju vara riktigt skitiga efter dagens slaskiga vägar.. Tyvärr kommer jag inte att bjuda på någon ljud- eller lusshow idag.. :-( Har varken stereo eller ljus i bilen och knappt någon inredning... /Caspar Länk |
|
|
Då ses vi där då! Tomas, du har mail :) Caspar: Självklart ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Jag ska försöka ta mig to Brostugan kl 18.30. Tyvärr en hel del jobb så inget löfte. Masten, Z4:n behöver en grundlig tvätt. Du tar väl med hink och svamp som vanligt ? ;) |
|
|
Skulle gärna ha kommit men har tyvärr förhinder..! /eFx |
|
|
solen skinner i Solna! hoppas det håller i sig till 18.30 :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.