|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
hallå z:or... jag har aldrig varit för röd färg på bilar... visst kan dem se bra ut men jag tycker att röd färg borde vara på Ferraris...:)) sedan så e jag inne på att upgradera mig ...hittade en röd M roadster ....för en ok peng.. men jag drar mig för färgen.... det känns som att antingen man kommer att gilla färgen väldigt mycket ell inte alls....möligen kombinationen M-bil och röd gör det lättare...... ahh .. jag vet inte... tyck gärna till .....få höra lite åsikter.. | |
| det är väl den imolaröda färgen...den är jättesnygg enligt mig..en av bmw:s snyggaste färger | |
|
Bmw har otroligt många snygga rödfärger imo , har du nån bild på bilen ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det finns en bild på den här på börsen...., det e inte den imolaröda utan vanlig röd.... jag tycker att det blir lite dyr leksak över den...( inte mig emot )... jag tänckte på hurvida färgen kommer att spela roll vid eventuell försäljning vid senare tillfälle ..?? alltså om färgen kommer att dra ner priset ... ell det inte spelar nnågon roll i o m att det är en M-rodster= krutpaket : )) och därför så ska man ha lite annorlunda färg på den ...??? |
|
|
Är det denna?? Länk Tycker färgen är läcker och sticker ut lite!! Man skall märkas i en M bil (har ju grön själv). I övrigt var det ju en riktigt trevlig bil, med sänkning och 285'or.. /Caspar Länk |
|
|
M roadstern gör sig bra i rött, tycker jag. Helt rätt med röd bil och helsvart inredning! Och dessutom till det priset! (om det nu är den som Caspar länkade till....)Vad väntar du på? Bara att handla! /B |
|
| är färgen individuall då eller fanns den till m roadstern | |
|
Imola- röd är en klassisk M roadster färg. Ser inte heller blek ut i sensommar/vår- solen och har ett trevligt djup många andra röda kulörer saknar.. Absolut att rekommendera. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
det var den ja... men jag tror inte att den e imolaröd.... vad tycker ni man skall betala för den....obs !! den e importerad för ett o ett halvt år sedan...med två ägare... ....??? förresten ... kan man ha 225 fram o 285 bak ...?? |
|
|
Så länge alla papper är i sin ordnng så är det ju ett väldigt bra pris på bilen. Att den är importerad så sent som 2003 betyder att den rullat utomlands i 6 år först. Men är bara papprena i ordning så ska det inte vara någon fara. /B |
|
| har aldrig tittat in i bagageluckan på en roadster, o förstår att man inte kan få in mycket...men hur mycket rymmer den egentligen...?? | |
Hawar |
>kicki. Jag tycker inte att rött heller ngn höjdare på BMW med undantag för Imolarött faktiskt. Men det ska kännas bra för dig ! Om du inte tycker om färgen nu så kommer du inte heller att göra det sen. Hur som helst lycka till, M Coupén är en underbar bil. Mvh Hawar |
Hawar |
Jag menar Z3M, både coupe och roadster e ioförs. underbara !! |
|
Den rymmer semesterpackningen för två personer och en vecka. Den rymmer ett par papperskassar med mat när man varit och handlat. Kort och gott, den klarar det mesta av vardagens behov. Om man inte tar med alla klubborna så fixar den golfutrustingen också.... |
|
| tack för alla svar .... får se vad det blir för kärra...:))) | |
|
Beppo: En vecka?? Har klarat två veckors semester utan problem. Alternativt rymmer skuffen den mängd bas som behövs i bilen.. :-) Det finns dessutom orginal special väskor så man utnyttjar bagaget till max. Kicki: 199K ÄR ett bra pris för den bilen om det inte är några fel på den. 6 år utomlands innebär ju 6 år utan svenskt salt och ojämna vägar som sliter ner bilen. Den verkar ju inte ha rullat överdrivet mycket heller. 225 fram och 285 bak är inte heller några problem. det hade varit mycket värre med 245 runt om, framhjulen ger mest spårkänslighet med breda sulor.. /Caspar Länk |
|
|
Förresten, någon som vet vad det är för fälgar på den bilen?? De är otroligt läckra enligt min åsikt. Det står HR 18" i annonsen, men mig veterligen tillverkar inte H&R några fälgar... /Caspar Länk |
|
|
Jag va på tältsemester med tjejen i 4dagar på Öland med M Roadstern, gick i tält, sovsäckar och liggunderlag..solstolar och t om en liten grill....2 kuddar och lite annat smått och gott som man ville ha med sig....men de va knökafullt i bagaget därefter... 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
Yatooil: Tältsemester??? Låter inte riktigt som Din stil?? Vad har hänt?? /Caspar Länk |
|
|
Caspar: Påminner ju lite smått om de fälgar jag har. Se Länk och det är ju RH .... inte HR :) Vad det gäller röd kan jag bara hålla med om att Imolaröd är den enda som får godkänt! |
|
|
Caspar: "6 år utan svensk salt"? är svensk salt sämre en t.ex tysk? har för mig att det saltas friskt i vissa delar av tyskland... kicki: go red! Detta ser imolaröd ut flör mig. Själv föredrar jag den färgen som Masten har på sin. vad heter den? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.