AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
4.874

Hur mycket sänka kompet vid överladdning?

Sida 4 av 4
BMW-izze. Jodå det går framåt har ett helt gäng som hjälper mig å leta nu, så de känns bra. Jag har hittat en 745 vev. kanske skrev de innan, så nu fattas bara stakar kolvar å en Kat-topp... Målen som var satta i början av projektet är historia nu känns de som.. Man blir kräsnare med tiden, å nu helt plötsligt har ja bestämt mig för ett autronic SMC.. Ska bara leka lite med dem ryska fonderna sen är ett sånt styrsystem på hyllan :). Och en deadline på 7 månader. men de ska ja väll knäcka..
Ti
988
Tipsaren
545i E28
528iAM E39
745 och 535 veven är exakt samma!

/// Kristian
FREDDE: jag var en av dom på e28 forumet som sa att jag skulle fixa kolvar åt dig, jag har fått tag på kolvar nu!!!
dom ligger på andra sidan atlanten å killen undrar nu hur mkt du vill köpa dom för, ja sa till honom som du sa att du kunde betala bra för dom tyvärr =( men d e en hygglo kille så han släpper dom nog inte allt för dyrt. maila om du inte vill säga här.
Frede: var på jobbet när jag skrev det där, lite stressad, åp e28 forumet skrev jag att en kille hade ett helt block, det här är samma kille han kunde sälja bara kolvarna från det blocket om du gav ett tillräckligt bra bid, men maila mig så ger jag dig kontakt uppgifter åt dig
JAG KÖPER DOM!!!
Är inte nykter nu, hör av mig imorgon, för jag fattar inte mycket just nu
oj, ett helt dygn tog det, illa för att vara dig ;)
Tipsaren: Kan du sätta dig högra hand på att det är samma vev 745 och 535?. isåfall lär jag skita i den veven
_J
399
_Jimmy_
BMW 535i -91 Garret TA51
BMW 535ia -92 All utrustning!
Då är det bara kolvar till mig kvar då.. :)
INGEN tar mina kolvar.. INGEN!! :D
jag ger inte mail adressen till nån så det är lungt.
Fredde: mannen har gjort det igen, har fixat 6nya kolvar åt dig, maila mig
Jag har sett det. Hoppas han säljer till skillnad från den andra..=)
ja fast den andra säljer väl sina snart också 2 månader så du väl?
Ja om cirka 2 månader. Annars får jag hoppas att en annan kille säljer sina saker till mig. han har nämligen allt jag behöver. så jag sitter å hoppas!!!
köp blocket som e till salu på börsn nu då. bra pris
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.