|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Yugge |
Hej på er !!!! Måste dela ganska roligt upplevelse med er , i går 5/9 så var jag på väg in till stan . När jag hadde kommit när till norrtull`s korsning vid röd ljuset så stälde jag mig på den vänstra sidan och väntade på att det skulle bli grönt , sammtidigt ser jag en bil i back spegel närma sig , såg att det var en blå M5 som ställde sig höger om mig med en svart volvo strax bakom sig, tittade åt sidan och fick mig en glad överaskning det var KUNGEN som satt bakom ratten och Sylvia bredvid sig , märkte att han kollade in åt mitt håll , spännande tänkte jag , insåg att det var hans sälskap som satt i den svarta volvon bakom .Han var ganska ivrig att åka iväg han hade det svårt att stå stlla , tänkte fan måste tävla fram till andra röd ljuset i allafall som stod ca 150 m fram så jag trycke min launch controll. Orangeljus, gröntljus det var bara att gasa 1:a ,2:a , fick bra start och slog han med ca 10 m till den andra rödljuset . Såg att han tittade åt mit håll och små flinade , vid de andra grönt så åkte han i väg med den svarta volvon bakom sig mot Sveavägen. Ganska häftig upplevelse Länge leve Kungen och då menar jag min M3 46 he he |
|
Fan va grymt o kunna säga "ja drog kungen i rödljus race" :) ///Schumi |
|
|
Haha! Ingen skillnad vad dina polare tagit i rödljusrace nu, du kan alltid säga att du knäppt kungen! Helskönt... :) |
|
bmw alpina b3 |
inte illa om man bor i stockholm där jag bor finns ingen jävla kung dom man kan race med mvh |
|
ett minne för livet :) mycket häftigt !!! |
|
Yugge |
Hej !! A det var helt grym , det var kul att han försökte sammtidigt som snutarna försökte hänga med i volvon kul |
|
Haha...härligt...måste varit kul... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Minnesvärt ögonblick :) Yugge: "såg att det var en blå M5" ? kanske Lemansblå? någon som vet? Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die tomorrow. (James Dean) DéjàVu |
|
| hehe, riktigt grymt, roligt att gamle karl gustaf kan släppa loss lite, va tror ni Silvia sa??? HAHA!!! Om jag inte minns fel så har väl kungen en M5 E34 också, en svart eller blå tror jag... | |
|
Snuten kan väl ändå inte bötfälla kungen?.... -Lever i ett äkta demokratiskt samhälle med President som jag får vara med och välja:):):) |
|
|
Rolig historia! Måste kännas skönt att satt kungen på plats:)) Dom där Säpokillarna får nog uppleva en del med vår motorintresserade kung i bilen framför...:D /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
cane |
dags för kungen att köpa m5 e60! |
| Nu vet jag vart skattepengarna tar vägen... | |
|
Kul upplevelse! Har oxå stött på Kungen i trafiken men då körde han vääääldigt lugnt. Hade han kört sin Ferrari så hade DU blivit 10m bakom ;-) /Lazze Länk |
|
Yugge |
Tja !!! Fan hade han haft sin blåa ferrari 456 , som han brukar oftast glida med , så hadde jag nog tagit honon ändå, eller så hadde det varit ganska jämnt Men han skulle aldrig vinna över min m3 e46 smg med 10 m inte en chans !! Vet inte vad för slags blå färg det var , men den var jävligt fresch , måste lätt vara den freshaste m5 jag sett . |
|
Kan ingen tipsa AFTONBLADET så att vi imorgon kan få rubriken "VANSINNESKÖRNING AV KUNGEN MITT I CENTRALA STOCKHOLM I RUSNINGSTRAFIK(UTANFÖR ETT DAGIS)" eller något :))) Kul story :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Coolt, synd att man inte har sådana händelser på film ;) | |
|
Du skulle haft en kamera med dig :) Mvh Dragolito |
|
| kungen vet hur man har kul för mina skattepengar.. | |
|
Därför ska man ha President! Finlands President, Hon får 170.000€ i årslön, undrar hur långt Carl Gustav skulle klara sig på det? Madde spenderar nog mer på kläder/väskor i året än det :) |
|
|
länge leve kungen! vi ska inte ha en president... han är lätt det coolaste kungen av alla kungar. Han kanske kostar lite, men jag tror inte sjukvårdens köer eller våra vägar skulle bli bättre av en president. Lika bra att kungen får ratta häftiga bilar! Visst är det lite orättvisst men han är ju kungen ;) MVH // Harris |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.