|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| RealPower: Din ser riktigt fin ut men priset är för mycket för mig, den har ju ändå gått över 21 k mil och har inte sportsäten. Annar är den skitfin.. | |
|
Real Power: Synd att ägaren inna dig plockade av hjulen som satt på när jag ägde den... Länk /Johan Min bil: Länk |
|
|
Johan99 Jo.. dom var fina! Men dom som sitter på nu är också jäkligt fina!! =) Satt och drömde om den där bilen och just den bilden när jag letade 325:a. Den ligger väl i läsargalleriet. Hade ingen anning om att jag nu ägde den!! :o) |
|
|
Real Power: Där ser man :) Ja den ligger i galleriet. Då va det Per alias ///M här på forumet som ägde den. /Johan Min bil: Länk |
|
| Johan99: Så det var du som ägde den innan Realpower? Ganska kul, ni kan ju snacka om bilen. | |
|
Makaveli: Nej inte direkt innan. Jag sålde den till en kille i Sollefteå. Sen va det kanske Realpower som köpte den av honom? /Johan Min bil: Länk |
|
|
...som sålde den till en i Norrköping som sålde den till mej! :o) och jag bor förövrigt i Linköping :) Det var troligen han i Sollefteå som bytte fälgar. Han i Norrköping höjde den lite, den var ju sänkt 80/80 (!) tror jag och bytte däck. Nu är den sänkt ca 50/50 och har 215/45 däck. Det ända jag har ändrat på bilen är baklysena som ej är orginal längre. Det blir lite historia med åren! :) |
|
|
Real: Japp det va han i Sollefteå som bytte fälgar. Han tog dem till sin 335a. Jaså den har höjts :) Tyckte det såg ut så. För den va riktigt lååg när jag hade den... /Johan Min bil: Länk |
|
|
mordiiax: De gick inte o skicka..bilderna e alldeles för stora för att skicka genom hotmail.. ska se om jag kan komprimera dem o skicka sen.... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
| Var den sänkt 80/80, har aldrig sett 80/80 sänkning, måste ha sett riktigt fin ut. | |
|
Makaveli: Inte riktigt men ca 80/60 /Johan Min bil: Länk |
|
|
E30 ÄR å kommer alltid vara den Råaste bmw´n som finns.. den ser så jävla arg ut.. 326 å uppåt är mer brudmagneter, MEN man ska ha en brud som vet vad hon vill ha, som vet att e30 är de brutalaste som finns inom bmw :P the one and only.. BMW |
|
|
Vad fan är det för fel på er egentligen? Man köper väl en bil som man själv är nöjd med och skiter i vad alla andra tycker, inklusive de värdelösa plåtludren som bevisligen ändå bara väljer er pga. bilen. Jösses. För att svara på den inledande frågan, vad det är för utrustning etc. så såg min cab ut såhär iaf; Länk Länk Länk Nu var ju min lite extrautrustad med ombyggda bafflar i dörrsidorna, extramätare etc. men du får väl en hyfsad uppfattning om hur dom ser ut iaf=) /mvh R Gustavsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.