|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder vad tycker ni om 325 im e30. Själv så tycker jag att dom är en av de snyggaste bmw:na. Dom ser så brutala ut och dom e snabba. Håller på att spara till en sån. För dom som har dom vad tycker ni själva, nöjda? Det negativa med dom är att dom dricker mycket som fan. Ni som har 325 im (e30) skulle nu kunna visa några bra foto så man kan ha, både invändiga och utvändiga foton. | |
|
Själv tycker jag e30 é bland den fulaste BMW:n... Köp en e36!! :) //BMW-power |
|
| Smaken är som baken delad. | |
|
E30 är ju den snyggaste, punkt slut :-) |
|
| Tycker dock E34:an slår den på samtliga punkter.. | |
| Jag har en e30 325 med stora M-paketet ....med lilla M-vingen...jag är helnöjd med bilen och jag tycker e30 är den GRYMMASTE Bmw:n ...men e36 är lite mer brud fångare... | |
|
den mest grymma e30:n är ju dock m3:an! så brutal med sina utrullade skärmar! mumma! |
|
|
makaveli: 325im e grymt snygg.. bra val.. men kom ihåg att dem e dyra, ifall du ska ha en riktigt fin... kolla in galleriet för att se bilder.. Länk |
|
|
makaveli: 325im e grymt snygg.. bra val.. men kom ihåg att dem e dyra, ifall du ska ha en riktigt fin... kolla in galleriet för att se bilder.. Länk ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
| ähh. jobbig länk... gå in på galleriet till vänster här, läsarnas bilar... sedan hittar du nog själv.. | |
|
Inget går upp emot min bil!!!!! ;) E 60 e snyggast! |
|
TobbeBMW |
Alla BMW har sin tjusning, men just E30, E34 o E36 är RIKTIGA BMW i min mening, dom nya ser ut som nån japsare... Nä, ingen sån för mej. E46:an är halvsnygg :-) |
| Vad är priset på en 325 im 88-90 som inte har gått över 20000 mil och motor och växellåda ska vara bra naturligtvis, invändigt och fint men inte i skitbra skick. | |
|
Tror de ligger runt 30000-35000kr om du ska ha ett bra ex, det beror det ju också lite på fälgar mm. Mvh Henke |
|
| Det ligger mellan 50-60 tusen för ett fint exenplar beroende på utrusning.Min har gått 10200mil bara sommarkörd.den har fönsterhissar,elektronisk värmereglering,kartläsarlampor,storafärdatorn.svartinnetak.taklucka,ljusreglering.sportstolar.sportchassi,eluppvärmda backspeglar,kupefilter,servo,abs,el-speglar,centrallås.larm.el-annten, | |
|
Va!!, 60000kr?. Hur ser dom ut då?, fullutrustade, cab ? Mvh Henke |
|
| Jag skulle aldrig sälja min under 60tusen den är som ny. | |
B3 coupe |
Min är till salu på börsen, om det finnes någon som är intresserad. |
| b3: kan du visa bild eller länk på din 325 im. Jag är intresserad. | |
|
Ja du, en snygg E30 är ju bra mycket snyggare än en e36. Vem köper en sådan nu? Kanske för några år sedan en M3 var något. Men nu när de ju vanligare att se när man åker förbi korvkiosken än en Volvo 240. Ähh, snyggast är nog en gammal 6-serien. |
|
| B3 Coupe:Det är väl ingen 325im som du har på börsen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.