|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Diamantsvart coupé 93:a, fullutrustad & 100% original. Varför ändra perfektion? /K |
|
RafkoM3 |
Lotec M3 E30 /M3 E30(TIC) Länk |
|
Länk Där har ni den då.. God Jul grabbar!! Mvh Johan |
|
|
Jag har en M3 -96:a. Här är lite bilder som togs i samband med köpet: Länk Bättre bilder kommer i sommar ;) /Fred. |
|
|
clyzzon Snygg M3 du har, hur mycket är den sänkt? /Klas |
|
|
Cosmossvart M3 cab -98 God Jul och Gott Nytt År. Länk |
|
|
Jag har en Amethyst Met. Individual M3 -94 Köhler trimmad m.m kolla länken nedan... =) Mvh Robin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Laurin: Den som har störst vinge när han dör vinner... eller ? Mip |
|
|
Jag har en 100% orginal cosmossvart M3 cab årsmodell -96. Bilder finns i galleriet... /Fredrik --- BMW Club Schweden, Länk Östgöta Sportvagnsklubb, Länk Min M3 Cabrio i galleriet: Länk |
|
|
Fyyyyyyyyyy F*************n vad jag önskar att det blir vår snart...har bara kört ca 11 mil med min nyköpta(12/12-02) M3-94 Länk Länk |
|
|
Jag har en Daytona Violett M3 Coupe -94 och den har gått 8100mil. Den är 100% Original. Har inte några bilder på den än.. Men det kommer snart. God Jul alla! Mvh// Jonas |
|
|
MIP>> Japp självklart =) funderar på att montera en likadan som takvinge med... fast broarna har ju bara frihöjd på 4,50m =D Mvh ///Robin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Har en M3 E30 i delar... ...ska snart sättas i hop igen. "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
sebbe |
Jag har en M3 coupe-98 SMG En f.d tjänstebil.Servad var 6 månad (ca 1200-1300 mil) mellan varje service.M-Testad på BMW u.a och milen verifierade av BMW.Fullutr.Technoviolettmet med modena fullskinn (beige).Bilder kommer till våren till Galleriet.(avställd mellan 1 Nov-31 Mars).Funderar på att sälja den till våren.Bara om jag hittar en 99:a.Sista årsmodellen av M3 E-36 karossen.Det blir nog väldigt svårt,men,men!!!Hitta en 99:a i samma skick och samma utr,blir nog som att leta efter en nål i en höstack...Vi får se vad som händer.... |
|
Laurin: Inget ont om din styling, smaken är ju helt upp till en själv, men "japsevinge" på en Bayrare ?? är inte det lite som att köpa en herrgård i Skåne och sedan asfaltera hela trädgården ??? Nåja, vill inte gnälla, JÄKLIGT snyggt med Crome-detaljerna invändigt dock (vill ha åxå, har bara Knopp+mätarringar) :) Philip |
|
|
allt finns här.. www.niclas-gudmundsson.com |
|
|
Tjoho jo man åker ju en 87:ans "ur-m3:a" såhär såg den ute nere på knutstorp i somras: Länk :) |
|
|
PSE-R: den bilen tittade man mycket på.. Den är fin. Jag har nog lite bilder på den på min sida. (ovan) |
|
|
Philip>> He he ja bra liknelse =) Men vad är det som säger att dt är en japps vinge ? Visst det är lite supra style på den men kollar du noga så e den inte så lik som man tror vid första ögonkastet och jag försår din kommentar det finns 2 olika grupper en som tycker att bilen är fulländad orginal och bannlyser allt vad styling heter men sen finns det den andra gruppen som vill ha lite uppmärksamhet =) och i den gruppen e jag =) Men jag kan hålla med om att den ÄR extrem vingen asså men man vänjer sig fort och först tyckte jag som du men nu vill jag INTE vara utan den =D Det är som MIP säger "Den som har störst vinge när han dör vinner" och jag kommer inte att komma sist iaf =) Mvh ///Laurin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Är en nöjd ägare till en estorilblå coupe´ från -96 som står i garaget och vilar. Nu under vintern åker jag Lada. (0-100km/h 20.0 sek.) :-) Jan BMWCS # 3966 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.