|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Tjena skukle vara roligt o se hur många här på bmwpower som äger M3. Skriv gärna en länk där man får se bild på bilen. Har själv inga bilder på min bil men ska fota så fort snön försvinner.. | |
|
Hej.. Jag har en cosmossvart M3 -94. Har haft en laxsilver metallic 87:a och en röd 93:a tidigare. Bilder på mina bilar finns i galleriet eller på min brors hemsida: Länk ///Ante |
|
| M3 3,0 är i mitt tycke förslö. 0-100 km/h på 6,2 enl BMW vilket är i högsta laget. | |
Grusse |
Hej.. Jag har en Daytonaviolett M3 E30 -87 kolla bilder på: Länk Bilder på min M3 E36:a har jag inte inlaggt i datorn än så det får komma senare. Den är diamantsvart met. med orginal M3 E36 fälgar från en -98, svart skinnklädsel, el- stolar, ac, stora datorn, 6x vita blinkers, mm. Är föresten släkt med M3_power som skrev ett tidigare inlägg. |
|
Gustav.. Vad du tycker kan du hålla för dig själv.. För mig går den tillräckligt bra för att köra ifrån dig oavsett vad du har för bil.. |
|
|
Grusse, Mycket snygg bil, din M3 E30 Mvh Manuel - MH-GTR |
|
|
Jag har en röd Bmw M3 -94. Här e bilder och lite fakta om bilen: Länk Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
M3 E30 -88 helt orginal. /Jonas |
|
|
jag har åxå en 96a limo limmo power |
|
| M3-88, nästan helt orginal. | |
| Jag har en helt orginal M3 Coupé -95 silver met.(än så länge)först ska det dit vita blinkers och sportluftsfilter. | |
|
diamantsvart m3 -93. helt original. larsson -m3 93- |
|
| Samma här, 93:a coupé Diamantsvart, 100% original! | |
|
Äger en M3 Coupé -94, Diamantsvart med svart buffelskinn mm, skall fotas & trimmas till våren :-) Enligt instruktionsboken skall bilen klara 0-100 km/h på 6.0 blankt (och fortare skall det gå...)! Mvh /Robert |
|
e-b |
Snälla ni...! Det finns HUR MYCKET M3 I SVERIGE SOM HELST! Varenda kotte åker eller har åkt (eftersom dom byter ägare så ofta) M3. I varje samhälle eller liten by rå rullar det en M3. Kan man inte skicka in bild på sin M3 till galleriet i stället för att försöka med detta i forumet? Blir ju lite som att -alla som har bmw kan väl skriva här...? Snälla använd er av galleriet i ställer för forumet. |
|
e-b^^ eeeeh!!! Vad fick du luft ifrån då?? Du åker säkert Volvo 740 och hur många sådana finns det inte då??? |
|
|
Gustav^^ Bilsport körde en M3 3.0, 0-100 på 5.7sec. Den var orginal, De du!!! |
|
|
"e-b" vilket SORGLIGT inlägg...... Instämmer med ovanstående talare! |
|
e-b |
Jag vill inte vara sorglig. Jag bara säger som det är. M3 power; alla kan väl få skriva här..? Nej jag åker inte volvo. "Gävleträffens snabbaste bil" Grattis! Har inte sett dig på bmw-klubbens banträffar... |
|
e-b.. Du som bara skrivit 3 inlägg kan förstå att du vill va med på denna disskution hahaha.. Ingen har hindrat dig från att skriva här.. Eller?? |
|
|
M3-Power.. Vill du inte göra någon deal med dina fälgar. Dem e jävligt snygga hade sånna på min gamla 525.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.