|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
m3cab 94 cosmossvart met 6xvita o rezax work fälgar kommer snart bilder på galleriet |
|
Steffe |
Å ja hade oxå en. |
|
Det är ju bara bra om det är många som kör M3, då kan man ju utbyta erfarenheter med varandra och det är väl det som detta forumet är till för eller hur e-b & Steffe ?? De som bara köpt & sålt en M3:a för att 'ha ägt en' ger jag inte mycket för. Gasa på ! /Robert |
|
TED |
Bygger M3Turbo-94 Avusblå. |
| Äger en svart M3 97:a | |
Steffe |
"Jag har en svart -93" ..Är väl inte o utbyta erfarenheter? Har ingen M3. Men jag har haft. -94 Daytonaviolett i 2 år. -98 Smg Estorilblå i 1 år. -95 GT Br racing gr i 2 år. |
| Hej! Jag har en carbonsvart e46:a. Orörd.. Än så länge. :) | |
|
Peter_ilis.. Jag skulle gärna röra på den om du vill.. :) Nästa år kör jag också nya M3 ska vänta lite tills dem sjunkit till rätt pris.. |
|
| Jag har en cosmossvart M3 -97 limo,ej trimmad ,än! | |
|
m3efl. Se men inte röra.. :) |
|
|
Min finns på galleriet. Länk Ola |
|
| Har en d-svart -93 med köhlerchip,katersättare.g-power avgas,öppet knfilter,18" | |
| Har inte M3 än... men blir lycklig ägare till en '02a i sommar :) | |
| Jag har en BMW M3 -94 cab , har inga bilder på den på internet men det kommer.-......avusblå är den!!! | |
|
Har en dakkargul M3. Är till salu kolla på börsen!! |
|
|
Tjena, Har en -98 Bostongrön limo. Sänkt och med ett bmc konfilter. Inga bilder än, men det kanske kommer. /Marcus |
|
j.aahman |
jag har en laxsilver -87 med evo II spoiler fram och ställbara SE vingen bak |
zumpen |
Här är min m3... köpte den nu i vinter så jag har knappt kört den =( Länk |
| E46 SMG II(02)Svart med ljust grått skinn finns i galleriet. Även den orörd förutom en mrcap behandling som gjordes i förra veckan. | |
|
M3 E30 -90 svensksåld |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.