|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
CoolBlue: GT2:an har 483hk i dagsläget, tidigare 462hk. Är själv väldigt förtjust i turbon, funderar på att köpa en istället för en GT3:a. Men GT3 och GT2 är mer bananpassade, ingen fyrhjulsdrift, lättare etc..... Beror på vad man är ute efter. Jag är dock väldigt förtjust i högvarviga sugmotorer som jag skrev tidigare, som både 360 och GT3 har. |
|
|
michel: Har åkt Turbo nu i drygt ett år. Helt underbar bil. Jag sticker ut hakan och säger att det är den bästa sportbil för gata som gjorts. Körde i somras 600 mil (typ Nice tur och retur) med enda strulet att elstolen gav upp temporärt (30 minuter) efter det att jag låtit en Bellboy parkera bilen i Beune samt den vanliga itömningen av 1L olja var 150:e mil, den har ju en förkärlek att dricka w0-40 till "frukost". Matrox: OK, har inte kollat senaste spec:en på GT2:an Man jag är på väg att lämna P som lekbil och den kommer inom några dagar att finnas på Porsche Center i Stockholm för den som är intresserad ... Mycket snyggt specad bil av den som beställde den, jag föll direkt. |
|
|
Varför sälja turbon?? Läste precis om en kille som ägde en 996 turbo som hade gått nästan 19000mil, utan några problem. Han köpte bilen när den hade gått 780mil, tydligen kör han en hel del bana också. Artikeln finns på rennteam.com |
|
| Känner för att frigöra lite stålar samt att det var läge. Planeringen av vilken som skall bli nästa bil av denna kaliber i mitt garage börjar så fort den är avyttrad. | |
|
CoolBlueM3: Kanske en klok tanke, nu innan 997- turbon visas upp.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
haimaul |
Den här är rätt brutal också. Sista luftkylda Porschen! Lite dyr, men i fint skick vad det verkar. En av få bilar som faktiskt kan ses som ett bra investeringsobjekt. Länk |
|
Ferraris nya brutala F430 Med Manettino då :-) Länk Länk |
|
|
schyst förarmiljö Länk Länk |
|
Evol-79 |
CoolBlueM3Coupe: Har du kört Turbon på vintern? Isåfall hur funkar det? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.