|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
svintoleffe |
Varför sätta den i oljetråget för, när ni kan dra runt den, o sätta den i stål röret under insuget, lättare än så kan det ju inte bli. Christian L.. Har du sålt turbo monstret.? Länk Min Bmw MVH Leffe |
| svintoleffe: Ja det va längsen, typ i September tror ja. Sen åkte ja en E36 325 Coupé i 2-3 veckor tills ja tröttna och då köpte ja en E30 igen :) Mycket roligare bil kan ja säga... Såg du inte min på Powerbörsen då? En röd 89, orginal hjul o allt ;) | |
svintoleffe |
Christian L Jo det kan nog stämma det . Hade du inte runt 400 hästar i den, eller minns jag fel.? Jag får skylla på att jag börjar o bli gammal, o senil, som inte minns.=) Man har ju som sagt varit sugen på turbo, själv, har ju ett gäng som pysslar med bara turbo. Men det är ju dessa topplock, som gör att jag ryggar tillbaka.=( Länk Min Bmw MVH Leffe |
| Hehe, nej några 400hk va det inte. 270-280hk kanske. Svårt att säga, men en Camaro z28 med 300+ hade inte en chans, inte M3 3,0 heller... Hade ett kkk24 från Volvo S60R, ombyggd lastbilsintercooler, Enem z45 turbokam,portad topp, mirafräst osv. Svarvade kolvar, 340cc spridare o proggressiv btr. Ladda 0,5-0,6bar. Gick skitbra med tanke på lågt laddtryck! Tänkte också på det med toppen, men denna gång så har ja fått kylkanalerna svetsade av PPF så nu ska det va lungt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.