AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.029

Barnvagn Brio DUO i E34

Sida 2 av 2
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Vi har "fått" barnvagnen nu, men inte provat den i bilarna fullt ut ännu. Det blev en Brio DUO-05 och vi återkommer med en rapport när vi börjat använda den (förmodligen i maj).

PS. LindaW är min fru, om nu någon inte hade förstått det...

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
När lägger "miniW" ett inlägg då?

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Har en Emmaljunga Duo (seperat ligg och sittdel) och det var inga problem att få in grejerna i E34´n jag hade. Man fick dela på chassiet och ligg/sittdelen förstås eftersom höjden i bagaget på E34 är rätt begränsad. Men som sagt inga problem att få in grejerna. Vi fick faktiskt plats med både vagn och packning för en veckas semester utan att ta till takbox (tre pers.) när vi var i Danmark en vecka för lite mer än ett år sedan!

------
BMW CS #04839
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Men måste man ha en brio<?? nää det finns andra barnvagnar som är lika bra om inte bättre mina vänner! Jag säger bara en sak;

Vil ni få in en kombi vagn utan några som helst problem i era E34:or, slippa ta bort hjulen eller över delen osv köp er en Knorr kombi vagn Nizza!
Ja glovar ni får både plats med vagnen Och med väskor och annat när ni ska åka bort! Halva utrymme finns kvar när ni fått in vagnen! Vagnen går in både på bredden och på längden!
Du får inte in någon vagn på längden i en V70 men du får in den i en e34!! Så e34:ans bagage är stort men kanske inte tillräckligt hög!

MvH Bmw 4-ever
Li
17
LindaW
E28 520i-85
E32 750iL-89
E34 518i-95
Japp, man måste ha en Brio! ;-)

Varför? Av samma anledning som man måste ha BMW - endast det bästa är gott nog...

(och ska vi prata detaljer så har Brio snyggast vagnar, i snyggast färger, bäst garantier, "färst" klagomål hos återförsäljarna och alla delar går att tvätta i maskin, till skillnad från andra vagnar....)

LindaW
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
OK då förstår jag det!
LindaW: Ang. det där i parantes...har en Brio Försäljare sagt det till dig?
För när vi fick våran son och köpte en vagn hos en barnvagnsförsäljare så var det skrivet om att både Brio o Emmaljunga hade stora säkerhetsproblem så därför valde vi en Knorr vagn! Tom försäljaren som sålde alla tänbara modeler av både bla Brio, Emaljunga och Knorr tyckte att Knorr var ett bättre val! Knorr är ju störst i hela Europa och det där med Brio o Emaljunga är ju en överdriven svensk grej! Allt svenskt är bäst!! Volvo är bäst! ja ja den som inser det att allt svenskt inte är bäst då väljer dom andra märken från andra länder!
Hmm Kör du tyskt kvalitet (BMW) Så är det lika bra inse att man får väl ha en tysk kvalitetsvagn (Knorr)

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
233
CoSmoZ
BMW 750iL
VW typ1 400hk
Porsche 356 Speedster
VW Buss-69 "Slammed"
Suzuki GSXR 1000
- Håller inte med att brio är bäst!..

har hållit på & testat barnvagnar i 4mån & det jag kommit fram till var

1. Teutonia
2. Emmajunga
3. Brio

iof. så var jag ute efter en kombivagn "ligg/sitt vagn" som rullade lätt, var liten i formatet & tog lite plats i nerfällt läge
Emmaljunga tycker jag gör dom snyggaste vagnarna! med dom snyggast färgerna.. men Teutonia vann mera på kvalitén & att den var minst & att den dessutom är tysk tillverkad säger en hel del.. Tyskt ska det vara!.. tjohoo
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
Bra CoSmoz! Tyskarna kan, tyskarna vil och är bättre på många grejer än vi svenskar, tyvärr men man måste inse fakta ibland!

MvH Bmw 4-ever
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Det får bli Inglesina... de andra gör inte trillingvagnar! ;-)
En Inglesina tvillingvagn går in utan problem i en E39 touring, det är testat. Lovar att skicka med tvillingvagnen till den som köper bilen!

----
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
----
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Magnus M:

Ta en titt på "One tree Hill" mod Urban Jungle eller
Mountain Terrain som finns på Bonti.se eller
simpleworld.se

Mvh Jimmy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.