|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaha, så trillar man dit igen, ner i BMW träsket! ;) Ok, det är en 320...men jag söker inte en racer just nu ( MC räcker att tillfredställa fartbehovet..) Skulle gärna vilja ha lite åsikter om färgen...kan inte bestämma mig om den är snygg eller ej..det är Arctic Grey.. Bilen är nästan fullutrustad. Länk /Klas | |
|
Stilren! Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
Hawar |
Jättefin, härlig regskylt :)) Mvh Hawar |
| Ja, regskylten var i magstarkaste laget. Annars riktigt vacker! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
En bekant fick UNG på sin nya Opel han är 70+ så han blev i allafall glad :)) Gillar dessa grå kulörer så mig föll bilen i smaken ///MVH Hasso Länk |
|
Kanonsnygg bil. nästan värt att ta en personlig reg skylt. |
|
| Snygg, välkommen tillbaka till träsket... | |
|
Haha! Ja, reg skylten är INTE kul! Polaren sa, "du vet att jag blir först med att klistra ditt ett "T" va... haha! |
|
|
Snygg, men MINST 20 000:- för dyr. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| ser att du har varit i mina hemtrakter och shoppat : ) snygg var den! | |
|
Kalle... Affären är ej klar. men i mina ögon så är en FIN, nybesiktigad, nästan fullt utrustad 320 med M optik, klima, elhissar, etc...värd ca 85.000:- |
|
|
Mycket snygg, 3.2 coupéns fälgar och riktig M-optik. Mörkare grå färger är mycket snyggt, passar kanon! __ Bilen: Länk |
|
| Seastream...den är väldigt lik din blåa 316 såg jag! :-) | |
haimaul |
Såg en Volvo med de bokstäverna på regskylten idag. Passade bättre på den. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Har du tagit reda på varför grillen är bytt till nya? Sen ser den väldigt hög ut i bak, och väldigt låg i fram, men fjädrar är ju lätt och billigt att byta. Skitsnygg annars! |
|
|
Det är en "sen" 96:a....så njurarna stämmer... Tror den står lite galet parkerad, därav hög bak.... |
|
|
Bilen var väl producerad 1996/05 och nya grillen kom 1996/09. Men det kan ju vara något av datumen som inte stämmer. Ja det såg lite mer normal ut från andra hållet tror jag, men fortfarande mer framåtlutad än original m-chassie väl? Jaja, det är ju en bagatell, och många vill ju ha det så. |
|
| Inte skrämmas nu.... | |
|
ser mkt bra ut! KKR race.sugen.org -ditt lokala forum för Hälsingland |
|
| Har aldrig sett den färgen på E36 vad jag kan minnas, mycket snygg! Välutrustad dessutom. Men jag hade inte betalat 89.000. Runt 75.000 vore kanske rimligt men ändå dyrt om du förstår vad jag menar. | |
| Utan skinn är det ytterligare mycket för dyrt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.