AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.616

Får man plats med en diskmaskin i en E36?

Sida 2 av 2
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Lite kul är det att vissa kommer med en Peugeot 205 och får in tvättmaskin medan vissa tror att deras volvo 744 får in större grejer.

Automat är bekvämt
Tux Thunderbird
Toby 2001 >> Varför skulle du tvunget ha ut den ? Bara att koppla in navigatorn och njuta av färdvägsbeskrivningar av format.

"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650
32ProPro-medlem
2.455
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Min 325:a har ett hål stort nog att lasta diskmaskin i!

Fäller bara ner taket! ;-)

Annars ring någon körglad vän i touringklubben.

/Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096

Länk
Jag har provat, det går inte, fick inte ens in en inbyggnadsugn i min förra 320 sedan. Låt dem leverera hem aset eller hyr en statoil buss i 3 timmar, kostar bara några hundringar.

/CF
haimaul
En Billy-bokhylla går i alla fall inte in i en E24...
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Patrik: man får INTE ner en diskmaskin i E36-cabrio. Monterar man ur passagerarstolen, kanske det finns en liten chans att det går att baxa ner men det är tveksamt. Risken för repor eller någon annan liknande onödig skada är mycket stor.

En gång beställde jag två nya bakdäck till min, 225 breda, hämtade dem på posten. Det var regnigt och mulet den dagen så jag kunde inte cabba ner. Däcken var ihopbuntade med sidorna mot varandra. Det var PRECIS att jag kunde knöka in däcken på passagerarstolen, med stolen i bakersta läget. Som tur var skulle jag inte så långt, närmsta vägen till "däckgubben", halvvägs genom stan, 7-8 kvarter eller ngt. Och det var tur det för det gick inte att lägga i femman! :)

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.