|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Standardsize (=60cm bred?). Är det nån som provat? Är inte sugen på att åka 10mil bara för att konstatera att rackarn inte går att klämma in... En torktumlare ska införskaffas också så jag är nyfiken på om en sådan passar också... | |
| Vanlig 4dörrars 320i (från -98) | |
|
Är det tänkt som en fast installation ;o) |
|
|
Får säkert plats i bilen, men det är klart tveksamt om du får in den. Varken dörrhål eller lucköppning är ju särskilt stora. |
|
| Haha, aldrig att det går. :-) | |
|
takräcke... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
ErikNilsson |
Nej det blir nog svårt även om du tar bort emballaget, dvs kartong, plast och frigolit. |
|
Svårt? snarare omöjligt.... takräcke! /Christofer |
|
|
omöjligt är ett roligt ord. körde en 50cm spis i passagerarstolen på en 4 dörrars E30. efter mycket om och men fick vi in den. /M |
|
|
Jag körde en 4 meter lång limträ balk i min e36a =) Finns bara viljan så!! MVH BJÖRN |
|
|
en diskmaskin är 60x60x80 inget av dessa mått går in genom ngn öppning i E36:an... så, ja omöjligt... /Christofer |
|
|
stavas dragkrok.. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
Om du plockar ut passagerarstolen kanske det går. ///Foppa |
|
|
skit också Nej - det är ingen fast installation :D Ingen dragkrok finns. Takräcke- hmm, ja borde väl kunna funka. Hade hoppats att den kanske skulle gå att klämma in lite halvt i bakluckan och att den skulle gå att surra fast på nåt sätt... Har inte plockat fram måttbandet ännu- hade hoppats ni skulle säga att det var lugnt först... |
|
cane |
va trist... trodde åxå det rörde sig om en fast installation!!! |
|
Hyr en skåpbil, finns ganska rymliga sådana som får köras med B-kort. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
Detta mina vänner, är den ENDA nackdelen med våra bilar! |
|
|
Jag har fått in en 32" TV i en 328 coupe..... Det var värre å få ut den! ///Tobbe |
|
|
Jag fick I och för sig in min 21" datamonitor och den största burken ni kan tänka er (high tower extreme...?) plus en massa tillbehör i min bil. Förpackade i gigantiska kartonger. Så helt värdelös e det väl inte... |
|
|
´´Från en gammal varuutlämnare på en stormarknad: Glöm det! När det kom liknande bilar så skulle kunden alltid prova: Bakluckan-baksätet- framsäte och sen även samma ordning fast utan emballage! Rekordet var en dam som kom tillbaks med sin tvättmaskin och ville byta den då de repat den när de försökte få in den i bilen. Alttså de hade repat den själva! en kille ville låna släpkärra till sin BMW E46 men när jag påtalade att han inte hade dragkrok så frågade han om man inte kunde koppla den på bogseröglan... En annan grej var en monterad duschkabin på taket av en SAAB 99 utan takräcke. Undrar om de kom hela vägen hem? Eller flaggstången på 12 meter på en cykelkärra efter en moped. Han kom iof hem men då ångrade han sig och ville lämna tillbaks flaggstången.... Automat är bekvämt |
|
|
Hatar att säga det men Renault Megane Scenic är nog en av få "normala" bilar där diskmaskinen går in STÅENDE!! Undar om BMW vågar sig på en bakhjusdriven körglad MPV som piskar Scenic, Corolla Verso, Picasso, MPV, C-max Vaneo och allt vad dom nu heter... Utrymmena är ju rätt goa och sen lite BMW touch med körglädje och snygg look så skulle man kunna tänka sig en MPV... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.