|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hörde på TV nu att den legendariske:) "Ghostrider" är fast nu, vad tycker ni om det? ------ Länk Länk | |
|
Mer info... /Chrille |
|
|
Kollar runt för att få det bekräftad men hittar inget än så länge. Jag råkade höra på nyheterna att han var fast av civilpoliser. ------ Länk Länk |
|
| Stämmer. | |
| För en oinsatt; vem tusan är ghostrider?! Låter nästan som nightrider i mina öron... Är det nån kille med "häftiga" lysdioder i fronten eller? | |
|
Och vad tog de honom för då? De lär ska behöva ta honom på bar gärning och inte något han tidigare gjort. Bilen: Länk |
|
|
Så här skriver han själv: "Vad skall man säga...Bra polisarbete polisen!!! Dom visar först ett klipp när dom följer efter en mc som försvinner i från dem vid ett rödljus, i nästa situation hur jag försöker leda upp min mc mot muren (saknar sidostöd) efter att dom "överraskat" mig när jag stog HELT STILLA med avslagen tändning!!! Jag vart vid det tillfället rapporterad för olovlig körning samt framförande av ett ej registrerat fordon till trotts att dom gick igenom videon dom hade i från dom senaste minuterna utan att se en enda bild av mig framföra min mc.............duktigt jobbat polisen då åklagaren la ner ärendet i dag!!! En tanke: var det samma skinnställ på mc föraren som smet och som jag hade.....................Hhmmm!!! Ps! dessutom visar dom upp en enorm körskicklighet och säkerhets tänkande då dom hoppar ut ur sitt tjänste fordon med växeln varför oskyldiga kunnat drabbats!!! Ds!" |
|
|
För er som vill läsa lite mer information ---> Länk MVH / Jacob |
|
|
Var väl inte en dag för sent isf.! Skönt att de änligen lyckats att sätta dit idioten som har totalt noll respekt för andras liv under sin framfart. |
|
|
Tycker att Eje har levt upp med Blomman vid sin sida. Kul lopp i Belgien i alla fall. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hrmm, skrev i fel tråd, ber så mycket om ursäkt! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Finns med på dagens Rapport på nätet för den som vill se ca 16min in i sändningen Länk | |
|
Det borde inte vara alltför svårt att sätta dit fängelsekunden vänta vid hans fars bilfirma och häng på honom lite diskret och använd helikopter för att guida på marken om det nu inte lyckas den här gången det är vad jag skulle göra. Det är en sak att köra fort med omdöme vilket inte går när omdömet saknas! Mvh Stephan |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
OK. Det är fler som gillar Subaru märker jag. ;) Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Det är ju bara bra om han har åkt fast. Fullkomlig nolla. Han får gärna köra fort men det är ju det att han riskerar att andra blir skadade. = Illa! |
|
|
"Ghostrider" och dessa jävla "Mr X" som medverkar i dessa jävla fortkörarfilmer i tät trafik eller mitt i en stad är ju helt slut i huvudet och förtjänar gratis husrum i form av ett fängelse i ryssland eller dylikt. MVH Morgan. Länk |
|
|
Finns ju motorbanor att hålla till på om man gillar när det går undan, jag fattar inte vad som är så kul med att utsätta oskyldiga medtrafikanter för livsfara... / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
| Enkelt. Han gör pengar på det folk vill se. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Han håller även till på´motorbanor ;) Stephan735i är inne på rätt linje. Följ efter och sätt dit honom en gång för alla. Tyvärr så kan man bara dömas för ett brott, dvs man kan ej addera straffpåföljder som i t.ex US of fck A. Det innebär att han kan som mest bli dömd för grov vårdslöshet eller framkallande av allmän fara. Vilket som ger den längsta straffpåföljden vet jag ej. Hur som helst så kommer han att vara ute på gatorna igen efter en kort stund på en öppen anstalt. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
| Att han kör på motorbanor OCKSÅ gör ju inte beteendet bättre. Skönt att man tagit han, ser hellre bra racing på bana än hjärndöda idioter i trafiken. | |
|
Har hört att den "Ghostrider" som blev "tagen" är ett påhitt bara för att "skrämma" fortkörarna... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.