|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej ! Var ut idag och filmade lite idag. beklagar filmkvaliten p.g.a av fel på datorn men den gå helt klart att se. Finns på Dc++ att ladda ner. Den heter : Niklas Bmw 325 turbo.wmv Finns på hubbarna: area51-3.udgnet.com:7778 biltokar.d2g.com | |
Franke |
De e ja som delar ut den. Fråga om en slot. Mitt nick är [Bostream]franke |
| ingen som har lust att skicka över msn?? kommer lixom inte in på hubbarna:( | |
|
kan skicka jag ! vad har du för msn då ? Länk |
|
D-diddy |
nicklas.. du får ju växla när den slår mot varvtalsreggen.. :) David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
jo, men den spinner ju, så slänger jag i nästa växel så tappar jag ju ladd, det blev ju så när jag la i 4:an på filmen, pga att den inte hade kommit upp i tillräcklig fart på 3:an ! Länk |
|
| ingen som kan lägga upp på nån sida på nätet ist? | |
| fan va bussigt:) min msn är: johan.n79@passagen.se | |
| fan att man sitter på snigelmodem, 56k nu då.. | |
| Ingen som kan hosta den på en ftp? Verkar omöjligt att komma in på biltokar.d2g.com | |
|
Limit_q2@hotmail.com Någon får gärna skicka till mig |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Har lagt upp filmen på min ftp, om någon har svårt att komma åt filmen. Ftpa till ftp.mclaren.mine.nu och logga in som anonymous (skriv valfritt lösenord) så ska den ligga där. /Henrik |
|
Ingen som tänkt på att hosta en Autopower dc server? :) Mvh Per |
|
| Schysst kärra. gick ju som ett skott :). Uppskattad effekt i den? | |
|
enligt bäckis, så skulle det vara ca 400-450 hk ungefär, laddar för övrigt 1 bar ! Länk |
|
|
Mycket trevlig bil!. Varför laddar du ej mer än 1 bar? Mvh |
|
|
känns onödigt att höja laddet över 1 bar, när jag inte har riktiga däck bak ! Den river lös rätt lätt 3:an ,4:an, sen tycker jag att ca 400 hk är mer än tillräckligt för att åka på gatan ! Länk |
|
| den lät gött =) 400hk e nog ganska lagom på gatan iaf om det är första monstret? | |
| Grymm 325:a! :D | |
|
kul med lite film! -det brötar på bra när turbon kommer! //M |
|
|
Kul med film!!! Jävligt trevlig bil det där =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.