|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Blir regnskurar enligt SMHI ikväll och natt i ef uppehåll så det blir nog inget putsande, kommer jag så kommer jag skitig!!! "Z4 love it" |
|
|
Hinner inte tvätta... Men skinnade av regnvattet nu på lunchrasten så lite glänser den iaf. Hoppas det e uppehåll ett par timmar nu. |
|
|
vadå sedan när har SMHI rätt ? jag lita på det jag ser genom fönstret: och det ser glänsande ut. kom precis från en lunchjogging och det var varmt och skönt ( här i Solna i alla fall) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
är det nån som är intresserad av vita sidoblinkers till Z3 för 200kr par? satt på min Z3 i 3 månader endast. I så fall tar jag dem med mig ikväll? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ta med dem... Vill ha men blev lite osäker om jag kommer eller inte, får se hur mycket klockan blir innan jag kan åka in, tjejen jag ska ta med var tvungen att utföra några ärenden innan vi kommer iväg. Btw Nån som ska till uppsala på lördags träffen |
|
|
Tyvärr hinner jag inte komma i kväll, hoppas ni har tur med vädret! Nästa träff blir väl först till våren antar jag och då kanske det blir med lite större motor mvh Bluesman |
|
|
regn - sol - regn - sol... vädret verkar inte riktigt bestämma sig. Tyvärr säger prognoserna regn under kvällen.. Jag åker ner iallafall och ser om någon annan dyker upp. /Caspar Länk |
|
|
Fy fan! Först fastnar man i trafiken på motorvägen, det MÅSTE ju korka igen sig bara för att vägen är omledd för tillfället..... Sedan regnade det konstant hela tiden under resan. Regnet ökade kraftigt och trafiken flöt fram i 60 kmh, gick inte att köra fortare. När klockan var 18:30 hade jag inte kommit fram till strängnäs...... Ringde till polaren som bor i Björkhagen och frågade om vädret, och fick till svar att det stänkte lite. Bestämmde mig för att ge upp och vände i strängnäs.... :-( /B |
|
|
Beppo: Otur! :O Här öste regnet ner (Gud straffar mig för att jag putsat på bilen i tre dagar...) vid halv sju, men trots detta kom jag, Caspar, Tomas (Z3c 4 ever), Peter (pgr69) och Måns (Hobbe Z4). En mörkgrön Z3 1.8 '99 i finfint skick dök dessutom också upp av en ren slump, utan vetskap om träffen. Bilder kommer senare! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Trevlig tillställning trots lite otur med vädret! Bilderna som jag tog skickas i detta nu till Masten så han kan lägga upp dom! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Lite regn stoppar väl inga fanatiker ? ;) Dessutom fick Masten en ursäkt för att plocka fram svamp och putstrasa i morgon... |
|
|
Det var inte regnet i första hand som stoppade mig utan det faktum att det hade tagit för lång tid att komma fram till brostugan...... Jag insåg att klockan skulle vara närmare 8 innan jag var framme :-( Men hade man haft telefonnumret till ngn av er hade man ju kunnat ringa och kolla vart ni åkte och så. Tilll nästa träff kan vi väl ha fixat ngn form av telefonlista....vi borde väl hinna med en träff till innan avställning......... Om inte annat så vore det ju rätt kul med en gokart kväll eller nått i vinter. Det var jävligt synd att man inte vågade chansa på att åka hela vägen igår, tänkte ju försöka kränga A3:an till Z3c4ever, han vill ju ha en vinterbil...... ;-) /B |
|
|
Det var lika bra det, Beppo, pga av regnet upplöste vi oss vid just 8. Det var trevligt att träffa er , osis med vädret. sänder över mina bilder till Masten jag oxå. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vadå?? Ett gäng frusna, blöta Z ägare under ett träd är väl nästan ett perfekt sportbilsmöte. Bara 4 av 6 bilar hade ju för tillfället nedfällbart tak. Hobbes Z4 var en ljuv syn (förutom färgen då..). Sportkittad med vad paketet nu heter (BMW orginal) front etc.. Riktigt snygg hardtop(också orginal), Bilstein coilovers (lågt!!), Kelleners fjäderbensstag etc. Jag hoppas att jag får provköra den till våren när motorn har fått lite extra flås. Hade jag inte haft mina nymonterade neonrör inne i bilen som bumpar i takt med musiken skulle jag nästan kunnat tänka mig ett byte.. :-) Ja Hobbe, jag är avis!!! /Caspar Länk |
|
|
Caspar, Tackar ödmjukast. Givetvis får du provköra. Jag ska bara leta fram min gamla magnetiska grön-vita dekal först... Jag får också passa på att tacka DJ Caspar för basvibrationerna och ljussättningen. Tyvärr passade "Hits For Kids XII" och "Gamla Kramgoa Godingar IV" inte riktigt in i detta discoinferno, men det kommer ju fler tillfällen ;) |
|
|
Tomas: Maila bilderna till masten@gmail.com, inte min vanliga KTH-adress alltså! Caspar: Vad hette den där mixen du körde i stereon hela tiden? Den var grymt skön, skulle passa perfekt att skrämma grannarna med :) (ähum, inte med klockradiostereon i bilen då) Hobbe: Jag är gärna co-driver om det blir någon körning på t.ex. Ekerö, Bogesundsleden eller liknande så småningom ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Hobbe: Kramgoa någonting kommer inte in i bilen, dock har Hits for Kidz smygit sig in ibland, jag har ju två barn 7 & 8 år... Masten: Kommer inte ihåg vad den hette "Israelian xxxx" eller något sådant. Du kan få en kopia på skivan, samanlagt 7 mixar med lika många timmars musik. /Caspar Länk |
|
|
Tyvärr så missade man träffen. Hade ju varit intressant att kolla in caspars omtalade stereobygge. Får hoppas det kommer fler tillfällen. (Caspar: Du har inte ångrat dig angående C4001 =) Z MMM Coupe |
|
|
Nu har jag lagt upp bilderna som Andersson_CSI tog! Länk , klicka på "Photo galleries" till höger. Caspar: Hygglo! :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Anders: Inte som det ser ut just nu. Är faktiskt inne på att byta alla stegen mot MBQuarts egna, ännu mer mos och anpassade till deras högt. Huvudorsaken är dock design, ytterst diskreta. Huvudargumentet emot är >20K i inköp för de 3 jag behöver.. :-( Masten: Jag försöker fixa till helgen, skall till Eneby så jag kan komma förbi om jag hinner bränna dem. /Caspar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.