|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Oberoende om några åker till Rosersberg nu i helgen eller inte så vore det trevligt med en liten sista miniträff i Stockholm innan folk börjar ställa av bilarna. vad sägs om en eftermiddags fika vid brostugan någon gång nästa vecka runt 18.30 ? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
| Låter utmärkt (om bara solen tittar fram). | |
|
Det låter som en kanonidé! Jag röstar på onsdag-torsdag nästa vecka, då bör jag ha hunnit helrekonda bilen. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Fasen Masten! Snart borde du ju få med lacken så som du tvättar och tvättar! :-) |
|
|
Jag är definitivt på!! Det blir massa vax och grejer imorgon utifall det blir Rosersberg (beror på vädret), så den borde ju kunna gå att visa upp i nästa vecka!! /Caspar Länk |
|
|
18.30 1September, onsdag alltså? eller? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Onsdag låter utmärkt! Torsdag fungerar inte för min del. | |
|
Nån som åker från uppsala??? |
|
|
Kom precis på en sak: Varje onsdag är det stor bil- och MC-träff vid Brostugan. Parkering kan vara snudd på omöjligt är jag rädd. Kanske man kan mötas någon annanstans? Brostugan är en bra mötesplats, men just onsdagar är lite knepiga där. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Det tror jag inte är nån fara så sent på året. det kommer finnas lite plats för oss ändå tror jag :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Jag tror Masten är rädd att det ska komma lite vägdamm på sin nyputsade Z3 från all bilar och motorcyklar...;) | |
|
Z3c: Okej då :P Jag la upp träffen i kalendern här: Länk Hobbe: Huuur kan du tro något sånt? :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
bra jobbat masten med Event Message från z3roadster.net. För resten: när bytte du nick? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Jag skickade ut Event Message till de som bor i Uppland, Södermanland, Östergötland samt Västmanland. Väldigt smidigt med en sån funktion faktiskt! Bytte nick i juni! :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Hänger ev på ! "Z4 love it" |
|
|
Jag kommer! /eFx |
|
|
Jorå Jag kommer nog också! mvh PeGe |
|
|
Onsdag är spikat då eller? / |
|
Mr Hamann |
Jobbar 9-21 och kan inte närvara. Men vet ni någon som vill ha min kärra, så säg till! ;) // Mr Hamann |
|
Slutar jobba kl 17.00 sen ska jag eventuellt hämta upp en tjej oxå, kombinerad dejt och bilträff, funkar det? ;) Är det jobbigt att hitta till brostugan? tror jag åkt förbi där en gång men lite osäker om jag kommer hitta igen efx: När åker du? Kan vi kanske mötas upp nånstans på vägen? Hittar inte i stockholm så bra. Så skulle bra om jag hittade nån att samåka med. |
|
|
Hur hittar man dit förresten? //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.