AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.373

snabb BMW Z kväll i STO nästa vecka?

Sida 2 av 5
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Kolla på Gula sidornas kartor. Sök på Nockebybron.

Kör sedan till bron, när Du kommer över bron ser man Brostugan nere till vänster, Du svänger första till vänster efter bron och åker tillbaka till Brostugan.

/Caspar
Länk
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Tja om du kommer från Uppsala så är det E4 söderut(!), sväng av mot Alvik/Bromma.
Kör mot Bromma till du passerat Alvik och sedan mot Drottningholm.
När du kör över bron mot Drottningholm(Stor bro, du kan inte missa) ser du Brostugan vid andra sidan på Vänster sida.

Har du kommit fram till slottet, då har du kört för långt och passerat nästa (låga) bro, vänd.

Mvh
PG

WeEeE: kommer du från Uppsala? då tar du av E4 vid Haga Norra, följer frösunda leden förbi Bilia, Solna Centum och Solna Hallen och svänger mot Brommaplan därefter. sedan bara följa vägen förbi Ulvsunda värdshus och vidare till brommaplan. rakt igenom rondellen där och fortsätt på drottningholmsvägen mot Drottningholms slott fast du kör äv direkt efter klaffbron till Kärsön. när du åker över bron titta då en liten bit över väster brofäste. Då ser du en lite stuga och en massa bilar :-)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

ojdå, är vi redan på sida två av denna tråd... missade att du har redan fått beskrivining när jag trodde att ditt inlägg på sida ett var den sista i tråden

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
hehe sånt som händer.
Kommer nog runt 7 tiden. Tjejen slutar 18 om hon nu vill följa med, sen blir det ilfart till er.

Då har jag ju åkt där en gång tidigare så det ska nog inte vara några problem att hitta.

eF
900
eFx
520d Touring -09
WeEeE, jobbar i Stockholm så jag åker nog tyvärr inte hem först. Hoppas du hittar ändå.. :)

/eFx
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
15 min. till Brostugan. I bland har man tur ;)
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Hobbe: 10 minuter till Brostugan, got ya! ;P

/Masten - som för närvarande har Z3:an uppallad utanför huset för allehanda rengöring på de mest märkliga ställen :)
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
1 tim 20 minuter till Brostugan HAHA Jag é värst!...
äller vä det inte så... :-)

/PeGe
We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
hmm allt e relativt... Vill man e man väl där på 45 minuter :). Får se, ska klocka från Knivsta.

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Max 5 min till Brostugan!! Om jag tar det lugnt!!

/Caspar
Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Caspar: Tänk att du alltid ska vara värst! :) Glöm förresten inte att det ofta är poliskontroller på Drottningholmsvägen på onsdagkvällar.

Regnar det så kommer jag i något som är långt och luktar illa...

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Caspar,
5 min. ??!!

Kommer du utkrypandes direkt från "Maddes" sovrum då, eller ? ;)
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Nja... Madde har ju flyttat hemifrån tyvärr... så den drömmen fick dö.. :-(

Bor precis efter Åkeshov så det är inte mer än 3-4km och så har jag ju en M! ja just det, det vet inte Ni Z4 ägare riktigt vad det är.. :-)

/Caspar
Länk
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Caspar,

Näää, inte än....:(
...å andra sidan så kan vi ju svänga med Z4:n ;)
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Hmmm... Rattutslag, plattan i botten och inget antispinn gör att även Z3M svänger... :-) Fast vi får använda högerfoten för det!!

Får vi se vad Kelleners har gjort med Din bil på onsdag??

/Caspar
Länk
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Caspar,
Första hälften klar (väghållning), och andra hälften (trimning) till våren. Det kommer inte att vara mycket som syns - det blir roligast så ;)
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Caspar: Plattan i botten..., det tyckte jag inte du behövde i Märsta vid vändplan.
Den gick sidledes fint då också...

PS.
Har skivorna på firman nu.
DS

/PG
We
122
WeEeE
Z3 2,8l -97
Är fortfarande nervös för vädret... Blir det inte uppehåll vid lunch imorrn så ska jag personligen leta upp vädergudarna och vrida nacken av dem.

Måste hinna tvätta av bilen imorrn på lunchrasten litar inte på att det är uppehåll inatt.

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Hobbe: Förbättrad väghållning på Z4!?! Låter ju hur underbart som helst, den är ju inte dum från början (det är ju där Z3M inte hänger med riktigt, men jag får nog ihop den biten också..)

Pgr69: Näe, på en vändplan behövs ju inte maxgas för att svänga och jag vet inte om Z4 är snabbare på säg tre varv runt..!?!? :-)

/Caspar
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.