|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
hmm... jag får aldrig rätt på länkarna... tryck på dom och sedan ta bort allt framför "hem" ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
ATCO, Du kan inte länka direkt till bilder upplagda på passagen, deras tjänst tillåter inte detta. Du måste skapa ett HTML-dokument där du lägger in bilderna eller liknande, och sedan länka till dokumentet. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Passagen sux då eller? ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Jag hade Repiga spruckna fula träpaneler i min 730 förr, men jag åkte till närmsta dekalfirma och köpte bildekor och stripade listerna själv blev såhär. Alu-lock.. är blanksilvermetallic Irl. Länk MVH Fredde.. Min Bil: Länk |
|
| Kan man köpa färdig utskurna alu dekaler för att dölja de fula träpanelerna i en E46a ? | |
| ebcnijn: Köp en sats nya alufärgade paneler hos bmw, kostar faktiskt bara kring 1500kr komplett, detta gäller dock sedan/touring. | |
|
OK 1500 är helt OK, är det mycket dyrare till coupen ? Skall ju vara lite på ratten också etc. |
|
|
Jag gillar inte träpaneler för 5 öre!! Tyvärr har jag dessa otroligt smaklösa paneler i min M3 vilka jag ska byta ut så fort jag anser mig ha ekonomi och jag inte har andra projekt med bilen som har högre prio. Det är för mig obegripligt hur man kan montera in träpanel ala Merca 190 i BMW`s nr1 prestandabil ala 90tal.. I en Limo kan de säkert va snyggt men det ser inte det minsta sportigt ut! Usch å fy!!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.