|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Top Gear. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Olof: Tack för infon. Jag som hade hoppats på att det skulle vara deras eget. :( Lite roligare då eftersom topgear kan man se vid andra tillfällen plus att MJ känns lite mer personligt på ngt sätt. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: Cadillac inslaget är från TG. // Doggeli |
|
|
Doggeli: Förstod det efter Olof´s inlägg men tack i alla fall! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Såg motorjournalen för första gången i går och det var ett riktigt trevligt program,kul med fordinslaget oja Ghian var snygg.var känner jag igen han som körde PT Cruisern han såg bekant ut och hade en skön stil. | |
|
Han som körde PT Cruisern är ju Joppe Pihlgren från Docenterna och Docent Död, "Bakom mina solglasögon ..." etc. Eller så känner du igen honom från något diskussionsprogram på SVT. :-) |
|
|
Bra program, dock var de första programmen förra året också lovande innan de fick slut på roliga bilar att prova :) Vi får seom de kan hålla denna standarden säsongen ut. Och jag tycker mindre bär mera GO i fortsättnigen från peter :) |
|
|
Adelson Tack för infon då vet jag var jag sett honom |
|
|
var det ngn mer som såg att Joppe hade punka på vänster fram när han kom farande på gruset ,bromsade och hoppade ur? /Christofer |
|
| Var det inte bara däcket som hade borrat ner sig i gruset när han bromsade hårt? La också märke till det men kunde inte avgöra om det verklingen var punka? | |
|
Nån som vet när Top Gear går på BBC? Har för mig att det var den kanalen iaf... |
|
| Kolla på www.bbc.co.uk | |
|
Tretretti: Tack för länken. Står på deras sajt att programmet börjar igen i oktober. |
|
| På canal digitals TV-guide står det även att Top Gear sänds ikväll på BBC world. | |
|
Det var väl ett helt ok program. Gillar inte att kommentaren "bästa sportbilen på marknaden just nu" eller vad han sa om 350Z används när det inte gäller BMW =( (;/) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Tyckte testen av RX8 o 350Z kom lite sent, dom har redan varvats i alla andra motorprogram o tidningar, känns som man kan dom utantill utan att ens ha sett nån av dom IRL. Skönt att man inte tagit efter Top Gear med gäster i programmen, o ska man nu visa inslag från Top Gear så kan man ju göra det utan att klippa i dom (även om de flesta av oss redan sett dom). Annars fick jag mest en "jaha" känsla av första programmet, som om det var nåt som saknades men kan inte sätta fingret på vad... | |
|
Finns det någon vänlig själ som har premiären av motorjournalen digitalt och vill bjuda med sig till en som givetvis missat både originalsändning och repris.. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.