|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Givet! Tokvägra och bråka. Du skall inte betala för sådant som BMW har sönder eller anser bör bytas ut under åtgärdens utförande. Dessutom är de skyldiga att ringa dig innan de gör något för att få OK på kostnaden då utgångsläget är 0 kr. De är skyldiga att informera dig om de kostnader sommåtgärden kräver INNAN de tar emot bilen. Så buss på dem. Funkar det inte så stäm dem inför tinget. Kostar bara 450:- då det är ett småmål. Den kostnaden får den som "förlorar" betala. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
eller ring helt enkelt till någon lämplig inom tredje statmakten d.v.s. pressen. Be han/hon ta kontakt med bmw och skicka över dina mail till/från bmw. De e bra illa att de ska ha betalt för de här grejerna. Kan tillägga att jag har fått min baklucka (m.m.) bytt på Lindholms Bil i umeå, bra resultat, höll tiden och framförallt (gällande i denna diskussion) inte ett öre att betala för ego. Lycka till //Martin |
|
| Tack för svaren. Ska försöka hinna att ringa till Bmw imon och klaga. Hoppas både för deras och för min skulle att de ändrar sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.