|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag får väl vara först med att säga stort grattis till pers bästa på Uråsa 11,66 med över 200 blås i slutfart..... Mos i maskin.... MVH | |
| Grattis mannen. Va inte visst inte så tokigt grepp ändå :) | |
|
Det var inget dåligt drag i den bilen... :) Stod å tittade på installationen en bra stund.. Mycket snyggt. Grattis Mvh Jojje |
|
|
Tack tack!!! Fästet va faktist inget vidare, fullt spinn på 1'an och 2'an med M/H svålarna. Det drev lite bättre på eftermiddagen när det låg lite mera gummi på backen. Bästa 60 fot: 1,898 Fart: 202,247 Tid: 11,662 Ett stort tack till TPC killarna för ett trevligt arrangemang! Blev 9 repor tot. för min del. //Ticco www.ticco.com |
|
| Grattis | |
|
Blev med imponerad av din BMW.. vilken bil till att gå =] Missade nog inte en enda körning! Min stora favorit under dagen helt klart! =] |
|
|
Sa ju det i våras =) Grattis T... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Ja grattis igen som sakt.... Och till fästet så kanske det inte är världens bästa men du lyckades juh med att sätta ett personbästa det borde juh betyda mycket.....Sen tycker jag det är mycket värt att man får köra många repor = mycket kul=) Sen vet jag att Alf Hansson kör en 9:a där så det går helt klart att köra fort även där.... MVH |
|
|
Ticco: Hur mycket laddar du? Och hur mycket pulver i motorn?? |
|
|
Han laddar rätt friskt, effekten borde vara ca 500 hk nu. Grattis mannen.... Länk |
|
|
Tack igen! Laddar mellan 1.6-1.8 bar. Har testat lite på 2 bar oxå, men då vill ju inte mappsensorn vara med :( Jag kör ju med en helt orginal 320 topp så jag måste trycka som f*n för att det ska hända något. Vet inte hur mycket mos det kan vara i den? Bilen väger över 1200kg ink. förare. På onsdag drar vi nog ner till Malmö å kör lite. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Det jag blev mest imponerad av var hur rent den motorn gick. Helt silkesrent = Helt underbart. :D Mvh Jojje |
|
|
Tror nog att det har att göra med hur den är mappad. Vissa dränker motorn med soppa för att slippa spikningar, köra safe osv. //Ticco www.ticco.com |
|
|
BlueBeemerBoy: Vadå??? //Ticco www.ticco.com |
|
|
varför portar du inte toppen? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Så går det ner man lånar ut sina däck =O) ha ha Grattis Ticco Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Ticco: Att du borde satsa på en 11:a i sommar men att en 12:a var helt ok... Då =) Glöm det! Kul med 11:an iaf... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Ticco: Kul att ni ska hit. Jag ska oxo köra med min På onsdag om allt håller som det ska :) Sprängde insuget i helgen, fick det svetsat så nu rullar det igen. |
|
|
jimbooo: Jag ha rivit toppar 2 gånger denna sommar på min bil, orkar inte 1 gång till. En ny topp ska göras i ordning till vintern. BlueBeemerBoy: Aha, okey... LotecM3: Har du kört där förut? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Japp, körde på invigningen och sen en onsdag med GTn. Fick svindåliga starter pga en hel kugg fel på avgaskammen(visste inte om det då) och för fet blandning. Fick på 8.9 sek och 145km/h i slutfart på 201m med denna dåliga setup och superdålig 60fots tid.Nu går bilen mycket mycket bättre, dock fortfarande inte helt mappad pga elfel i bilen som försvårar min mappning. Körde oxo på 17" hårdpumpade 245/35-17 däck, tänkte prova 15" vinterdäck på onsdag om jag hinner byta Underlaget var bra sist jag åkte, bra klistrat iaf en bra bit upp i banan. |
|
|
Har hört att greppet ska va grymt där :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.