|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
pob |
Det kan väl helt enkelt vara så att dom någongång i tiden bara bytt mätarhus av någon anledning också? För jag tycker det låter långsökt att ändra bara 5000 mil då den gått så långt.. /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
pob |
Det kan väl helt enkelt vara så att dom någongång i tiden bara bytt mätarhus av någon anledning också? För jag tycker det låter långsökt att ändra bara 5000 mil då den gått så långt.. /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
| Är det bara jag som är nyfiken på vilken Poco-Loco firma det handlar om =) Härligt engagemang från deras sida!! | |
| Man borde fixa nån slags "blacklist" här på sidan med firmor man ska akta sig för! | |
|
Det är därför mitt förra nick blev portad, jag ville visa er att det finns LAGLIG (du får göra vad du vill med din bil sålänge du visar upp ändringar vid ev. försäljning) firma som skruvar mätarna i GBG. Sedan finns det STORA firmor som skruvar sina mätare, jag har bevis på EN av smålands största, såbara för att det är SVENSKSÅLD = ingen milgaranti där heller... ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
andha45 |
Kan ni inte berätta vilka firmor det är? Det borde få dem att sluta skruva... |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
| de är skit mkt bilar i swe som ä skruvad | |
andha45 |
Ja, det behöver man inte ens vara i köpartagen för att märka. Helt plötsligt dyker en bil man känner till upp någonstans med mycket färre mil... 5 år gammal BMW på Merca- el Audifirma, 4 ägare = viss skruvrisk 5 år gammal BMW på tysk BMW-firma, 1 ägare = nästan ingen skruvrisk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.