AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.088

Funderar på att byta bil

Sida 2 av 2
Ursäkta min otydlighet, men eftersom det var Yatooil som ställde frågan, så var det i första hand riktat till honom.

Sen dräller det ju faktiskt av C5:or i jämförelse med Vipers...
;-)

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
11 st Vipers på deras sommarträff i stan.. Nästan fler än vad vi fått ihop på Z träffarna!! De väckte en del uppmärksamhet så att säga!!
BoZton Grodan
Tjenna...

Klart att man kan rekomendera en C5a. Ett modernt & potetnt jänkejärn som äntligen lyckats springa från alla elaka rykten om att bara gå rakt fram, osv.
Trevlig att köra oavsätt väg & körsätt, maffig, biffig och väldigt vacker. Hade det inte varit för att cabben är så mkt dyrare än den vanliga vetten så hade det varit trevligt att byta upp sig.

Summa: Pallar man verkligen köra runt i en sommarbil med tak, eller har lust att hosta upp ytterligare 100-150" för en convertible så ser jag Vette C5 som ett utmärkt val.

// BoZton Grodan
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Ok... Nu sänker jag denna diskussion till botten... Spela "Need for Speed - Hot Pursuit 2" och provkör Vetten (iofs en 06'a..) sedan vill man aldrig köpa en sådan.... :-!

Dodge måste betalt bra för att få Vipern så mycket bättre i spelet...!! :-)

Har tyvärr inte provat Vetten i verkliga livet, men Vipern slår lätt en M-Z3 i körglädje och brutalitet...

/Caspar
Länk
:-)
eF
900
eFx
520d Touring -09
360 Modena får nog bli nästa bil.... ;)

/eFx
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.