|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som har sett denna annons då ?Länk synd att allt ska finnas så långt bort bara :/ ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Satan att man har mer plats än tid. Fast denna gången får jag nog lägga band på mig själv... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Synd att man inte har plats för tillfället... Länk Mvh Tjäder |
|
|
Har lagt upp ett par bilder på 02:an på min cardomain- sida: Länk Länk Mvh Tjäder |
|
|
Såg fin ut på bilderna...Köpte du den? Mvh Janne. |
|
|
Ska lägga ett bud på måndag... tänker bjuda honom 9000. Så får vi se vad han säger. Länk Mvh Tjäder |
|
|
La upp ett par bilder till, på inredningen och bagagerummet. Som ni själva ser så är det inte mycket rost direkt! Länk Länk Mvh Tjäder |
|
|
Ser ok ut;) 02 börjar bli svår att hitta i org skick,även priser i hemlandet har dragit iväg ordentligt.Så lycka till om det blir affär. mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
|
Det blev affär!! Så nu får man börja sätta sig in i den underbara 02- världen. Länk Mvh Tjäder |
|
|
Kul att det gick vägen. Lycka till med nyförvärvet.. Mvh Janne. |
|
| Det är bara att gratulera! | |
|
Välkommen i gänget! Snart äger du nog flera... ;) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Grattis,hoppas du blir nöjd med lill bumsen,jag vill åxo ha en till:) mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
|
En fråga, hoppas det inte är allt för off-topic. Får man plats i en 02 om man är 193cm lång? Ska jag ge upp alla planer om att någonsin äga en? :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Får instämma med de andra här och gratulera till nyförvärvet! Skönt att veta att den hamnar i "BMW-händer".. |
|
Ojoj, tack allihop!! Jodå, den hamnar i riktiga Bmw- händer allt. Ska bli skitskoj att ta sig an pärlan. Har hur mycket olika ideer som helst, men till och börja med ska det bli allmän uppfräschning bara. Jag lär säkert återkomma med en massa fåniga frågor, eftersom jag är ny på 02- området. Men det verkar ju finnas gott om expertis här!!;). Länk Mvh Tjäder |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Olof Ovenholm: Klart att du får plats! Det är visserligen några år sedan jag körde min 02:a, men jag har inget minne av att det skulle vara ont om plats och jag är 198cm. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Själv är jag också "nybliven" 02 ägare... du kommer inte ångra dig... jag tycker dom är hur "goa" som helst... däremot ska min inte bli originalskick utan en banracer / jobb bil :) lycka till med 02an! West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34 |
|
|
Ja, ska väl erkänna att min inte heller kommer att bli original, men jag kommer inte att turbobredda eller nått annat som inte gåt att återställa relativt enkelt! Det är den helt enkelt för fin för. Länk Mvh Tjäder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.