|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Som sagt, jag är på jakt efter en butik som har lite av Meguiars produkter i lager. Jag kan iofs tänka mig att köra över till köpenhamn och köpa om någon känner till en butik där istället. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk | |
|
Andreas! Kolla din e-mail! All info om vart du kan köpa M i Malmö! Mike |
|
|
Mike, Du får gärna maila denna info till mig också om du har lust! Tack på förhand! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Jag också, tack :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Jag vill också veta varför inte skriva de i forumet?? om du nu inte vill de så får du gäran maila mig!!! Min M3: Länk |
|
|
Kalle och Olof! Kolla e-boxen! Mike |
|
|
Vill inte skylta med andras telefonnummer om jag inte har ett medgivande för detta! Mike |
|
|
Adrian! In your box! Mike |
|
|
Jag tar också gärna emot ett mail... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Skulle gärna också vilja få ett mail av dig MiL. //Henrik |
|
| Och när du ändå är igång så maila mig också :-) | |
|
Meguiars var tydligen mer poppis än vad jag trodde :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| här kan man köpa via E- handel Länk | |
| Jag är också lite intresserad :) ...har varit länge eftertraktat här. | |
|
En till intresserad :) VAR VAR VAR? Mvh Dragolito |
|
| Var och köpte Meguiars Cleaner vax här i staterna förra veckan för 6 dollar, och så tar de 149kr för samma burk i Sverige. Härlig valutakurs! | |
|
Det lättaste är nog att gå in på Länk och ringa till deras kundsupport. De kan nog ganska snabbt svara på vart man kan få tag på deras "konsument" produkter. Meguiars håller för tillfället på att etablera sig i Sverige på konsumentsidan. Mvh / Peter |
|
|
Kan tillägga att här i Stockholmsområdet kan man köpa deras produkter hos rekondfirman "The Polish Man" i Upplands Väsby. Se Länk Mvh / Peter |
|
|
Ni som efterfrågat nummer, kolla e-post! Mike |
|
| tackar MiL! | |
|
Tack för nummret MiL //Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.