|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Franke |
Bara det blir fint väder så ska ja o niklas ut o filma. Angående kolvarna så har ja för mej att han har svarvat en grop i dom, så som en del andra har gjort här på forumet. |
|
Tack för svaren! Ser fram emot lite film =D --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
|
ska ev på 201 m race i helgen, då blir det nog lite filmat ! Bara det kan sluta regna nån gång:( |
|
|
Snyggt bygge! Vad har du lackerat grenröret med? Bruker du den originala kylfläkten, jag kunde inte se den på bilderna? |
|
|
vanlig zinkfärg/kallgalv ! Har origkylare med elfäkt framför kylaren,origfläkten får inte plats pga ena wastegaten ! men både kylaren å fläkten är för små, så jag ska byta ! Länk |
|
| Färgen flassar inte av pga. värme då? | |
|
litegrann, men inte mycket , lite vid kollektorn ! Länk |
|
|
hallå, har idag verkligen försökt med att få igån varvräknaren ! I haltech står aux output på "tacho output", så är det nåt mer man måste ställa in i haltech, typ aktivera den eller nåt ? Har provat att bytt instrument och kollat att den svarta är pin 7, och det är den . Har även provat med en extern varvräknare, men det är helt dött ??? aux output kabeln är grön/svart enl kopplingsschemat ! Men man ska inte behöva använda en riktig tachoadapter eller? Tycker det är konstigt när inte pwm utgångarna funkar som tacho heller ? Länk |
|
|
satt dit en varvräknare från kl-racing idag och då funkade det ! Men varför funkade det inte med orig ? provade 2 st olika instrument (bägge funkar) och en annan fristående varvräknare och det funka inte alls med dom ! Är det nåt annat man måste göra för att kunna köra med origvarvräknare ? Länk |
|
|
Du köper inte något av andra än oss!! :-) Länk |
|
|
hehe, nädå, jag har lånat den bara :) Klart man måste stödja den lokala tunern ! Länk |
|
| bäckis, måste bara fråga, erat företag, kommer ni fixa allt från sportstolar till jag vet inte vad? samarbete med nån bank? när kommer hemsidan upp? och sist men inte minst konkurens kraftiga priser? | |
|
Konkurenskraftiga priser, det är bara förnmanet. Vi kommer sälja sportstolar snart, vår samarbetspartner får just nu stolar tillverkade av ett mkt känt märke. Vi samarbetar med Handelsbnaken, men då vi äger alla maskiner och allt vi använder för tillverkning själva så får vi inte en direkt skyhög kredit. Hemsidan kommer upp när Johan Kihl hinner hit och skissa med oss. Länk |
|
| ok, låter bra! men ut å löd ihop spridar härvan med dig nu ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.