|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Att serviceboken är blank är kanske inte så konstigt, de kanske har bytt oljan själv lite då ock då. (Får man hoppas!) Mvh Abbe Länk |
|
|
Tittade på bilden på bilen, det ser ut som att antenen är för långt fram men man kanske blir lurad av bilden? Sen ser man att det är original Unroyal (stavning?) däcken som sitter på fälgarna, alltså de däcken som satt på bilen när den lämnade fabriken! Så nya däck behövs garanterat! :-) Det satt lika däck på min bil när jag köpte den för snart fyra år sen, jag kan säga att det var ganska halt med de däcken på torr asfalt! Mvh Abbe Länk |
|
|
Såna däck är väl hårdvaluta hos driftare... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Någon som gjort affär ännu? Vad får man för 200k? Knappt ens en kristlig bruksbil. Fanns det någon rättvisa borde den stå i mitt garage! Mvh Salesman |
|
haimaul |
Annonsen är borta. Någon på forumet som köpt? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Salesman: Det går att få tag på en modern 330i sedan för runt 200kkr. En sån hade funkat aldeles utmärkt som kristlig bruksbil för min del ;-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Ja ja men det är ju en långmilare jmf m3:an! | |
|
Någon som vet var den tog vägen, 800 milaren? Drömmer fortfarande våta drömmar om att den står i mitt garage! Mvh Salesman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.